mamma i november!(2005) Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Får man sånn lapp til og hente di ut og hvor lenge før?
lUmlUm med tulla si Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Jeg tror du får en mail, og mailen må du skrive ut selv, og levere på apoteket? Jeg tror jeg har en slik "hentelapp" et sted.
mamma i november!(2005) Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2012 Hvor lenge før? Trodde det var 3 mnd før, men har ikke hørt noe... Å jeg har litt under to mnd igjen
glab80 Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Hvordan er det forresten med Libero-pakken (Kiwi) og Rimi-pakken? Jeg har bestilt begge, men ikke fått noen hentelapper ennå (som jeg kan huske). Har 2 måneder igjen til termin.
lUmlUm med tulla si Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Rimipakka får man også på mail, og man må skrive ut "hentelapp" selv. Jeg har heller ikke fått noe fra Libero, men trodde den kom når det nærmet seg termin, rundt tre uker før? Hvis jeg husker riktig. Når det gjelder NÅR man kan hente pakkene, så er vel det, uuuhmmm... Kan det ha vært etter 6. mnd? Jeg tror det.
lUmlUm med tulla si Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Mamma i november: Har du ikke fått mail fra apoteket? Da må du kanskje bestille ny pakke, for jeg har i hvert fall fått en mail hvor jeg må skrive ut egen hentelapp. Jeg fikk den med det samme jeg registrerte meg.
TimmyTimmy Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Mine erfaringer: Jeg fikk hentelapp fra Liberoklubben i posten i går. Jeg har ca 6 uker til termin. Pakken skal hentes på Kiwi. For apotekpakkene (Apotek1 og Vitus) fikk jeg bekreftelsesmail rett etter at jeg registrerte meg. Den skrev jeg ut og leverte på apoteket da jeg hentet pakkene (hentes tidligst 3 mnd før termin). Pakke fra BAM fikk jeg rett i postkassen. Hentelapp fra Rimi får man vel mye nærmere termin tror jeg.
lUmlUm med tulla si Skrevet 12. desember 2012 #8 Skrevet 12. desember 2012 Hentelapp fra Rimi får man vel mye nærmere termin tror jeg. Du har helt rett! Jeg skrev at man fikk den på mail, men når jeg leser mailen litt nøyere, ser jeg jo at det kun var en bekreftelse på registrering, og at man får hentelapp i posten etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå