Gå til innhold

Noen som har hatt tidlig ul?


Lille blå fugl

Anbefalte innlegg

Jeg skal på tidlig ul på torsdag og er ufattelig spent! Var hos legen i går for å måle hcg og skal inn igjen i morgen/torsdag igjen. Hadde blødning og masse smerter på fredag forrige uke. Så blir noen fryktelig spennende dager!

 

Andre augustmager som har hatt tidlig ul allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi tilbake fra ul! Et lite nurk med ett lite bankende hjerte! Er ca seks uker mente jordmor. Jeg tror og jeg er 6+ 0. Hjertefrekvensen lå på 123 på det lille nurket på 6 mm. Ligger vist på 105 i det hjertet startere i uke 5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi tilbake fra ul! Et lite nurk med ett lite bankende hjerte! Er ca seks uker mente jordmor. Jeg tror og jeg er 6+ 0. Hjertefrekvensen lå på 123 på det lille nurket på 6 mm. Ligger vist på 105 i det hjertet startere i uke 5!

 

Gratulerer så mye med en flott UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så godt å høre at alt har gått fint!! Så bra det kan gå sånn og av og til :) eg er 6+0 i dag! Har så utrolig lyst på ul siden eg har mistet 3 ganger men får bare tenke at så lenge det ikke kommer noe brunt utflod så er vel alt fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja lurer på det men syns det er litt tidlig neste uke når eg ikke blir 6 uker før neste fredag også e det jo jul! Kanskje eg ska ta det i romjulen hvis det er åpent i jula.. Også skal eg jo til gyn 8 januar! Men e sÅ lenge til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at dere som har mistet ønsker tidlig ul! Anette du bør få det dekket siden du har mistet så mange ganger! Hør med fastlegen din!

 

Jeg venter til uke 11-12. Det er tredje gangen på kort tid jeg er gravid, og jeg kjenner at ting er som de pleier ;) det kan selvfølgelig skje noe med spiren, men ul kan jo ikke gjøre noe fra eller til...

Men synes helt klart det er for lenge å vente til ordinær ul. Jeg har pleid å få ordinær i uke 20, og det er ganske så sent! Vil på en ul i uke 11-12 for å se om alt er som det skal. Hvis noe er galt er det bedre å få vite det tidlig enn sent synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul 27 des, er da 7+5. Har vært litt frem og tilbake med når jeg ville ta det, men bestemte meg for å vente til jeg hadde kommet litt lengere enn nå (er 6+0 i dag). Men klarer bare ikke å vente til over nyttår altså...!! Grugleder meg og håper inderlig å få se et bankende lite hjerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man tar privat koster det vel ca 1400, ihvertfall på Volvat men finnes sikkert rimeligere steder.

Hvis det er medisinske grunner for det (blødninger el.) kan man få henvisning av legen sin til sykehuset, og da er det gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Privat ul koster bare 500 kr i Stavanger regionen! Jeg har hatt en ul, men skal jammen meg ha en til i uke tolv tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...