Gå til innhold

Noen som har dratt frem juletreet enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller venter alle til lille julaften?

Anonym poster: 21f23ddea52b32da2c9fd260b4dc7b59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hugget det, men enn så lenge står det i uthuset og fryser. Tar det inn noen dager før lillejulaften, tenker jeg.

Skrevet

Kommer opp på søndag (plast). vi er nesten ikke hjemme i jula. Så er koselig å ha treet noen dager før jul også. Pakker vekk julepynten 1. Nyttårsdag.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Nope, jeg venter til det blir jul!

Skrevet

Vi fjerner også jula førsye nyttårsdag. Har bestemt at det blir tradisjon. Gutten har bursdag 5.januar, og det er greit å lage et skille mellom de to feiringene.

Skrevet

Jeg dro det frem i dag jeg da. Det er av plast.

Følte jeg trengte litt tid på meg for å få satt på lysene fint, hehe..

Nå står det og lyser opp fint, Men er ikke pyntet enda :)

Skrevet

Pyntet treet på søndag :)

Anonym poster: ecd5ea6cbf9af2ff8831761e78e5ea39

Skrevet

Tror kanskje mitt plasttre kommer frem i morgen. Prøver desperat å finne julefølelsen :-)

Skrevet

Tror kanskje mitt plasttre kommer frem i morgen. Prøver desperat å finne julefølelsen :-)

Hehe, det som var største problemet her også. Føles som at julen er veldig langt unna så jeg bør komme i julemodus og få gjort alt som må gjøres ;)

Skrevet

Hehe, det som var største problemet her også. Føles som at julen er veldig langt unna så jeg bør komme i julemodus og få gjort alt som må gjøres ;)

I morgen er det lønn og julegave shopping, pynting av tre, gavepakking og kanskje en julefilm på kvelden med tente lys. Kanskje det da er håp for julefølelse? :-)

Skrevet

Har plasttre, men ventar til helga før jul. Synes det er greit å skille mellom advent og jul, vil ikkje vatne ut jula og gjere ho mindre spesiell..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...