babyloveisagirl :) Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 vannet gikk alldri på mæ,di måtte ta d på sykehuset.
Cmyk Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 På sykehuset, sent i fødselen eller tatt under fødselsforløpet.
2,5barn+1engel Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Legen tok vannet på sykehuset for å få fortgang på saker
3 små skatter Skrevet 11. desember 2012 #6 Skrevet 11. desember 2012 I det jeg sto opp fra senga om morgenen, men kom bare litt og litt...trodde jeg hadde tisset på meg med en gang
Tordensky Skrevet 11. desember 2012 #7 Skrevet 11. desember 2012 I fødesengen på sykehuset da de tok det...
*LP* Skrevet 11. desember 2012 #8 Skrevet 11. desember 2012 I fødesengen på sykehuset da de tok det... Samme her.
maimora Skrevet 11. desember 2012 #9 Skrevet 11. desember 2012 Her har det startet med vannavgang 3 ganger; På vei ut fra bilen hjemme, og 2 ganger på badet, våknet begge gangene på natta, trodde jeg holdt på å tisse meg ut, kom meg akkurat inn på badet begge gangene
Frufluffy Skrevet 11. desember 2012 #10 Skrevet 11. desember 2012 Med første gikk vannet på hytta med andre gikk vannet i stua hjemme.
Nurse77 Skrevet 11. desember 2012 #12 Skrevet 11. desember 2012 Første skvett kom i senga, deretter en del på do rett etterpå. Har skjedd x 2!
Zora-okt10+jun13 Skrevet 12. desember 2012 #13 Skrevet 12. desember 2012 Paa sykehuset. Kom sammen med babyen.
Nangiliama Skrevet 12. desember 2012 #14 Skrevet 12. desember 2012 I dobbelsenga..hadde heldigvis blitt advart av jordmor på kontroll samme dag om at det var en spent vannblære foran hodet på baby, så jeg var godt forberedt med handklær og tisselaken i senga.. Ser flere av dere med fødsselstart som vannavgang har opplevd det samme flere ganger - det visste jeg ikke var typisk at det gjentok seg! Er det vanlig det, noen som vet? Ønsker meg en "vanlig" fødsel denne gang med en rie nå og da som øker i hyppighet, i stedet for vannavgang og bang - fire rier på ti minutt i tyve timer....
Håpet ble virkelighet! Skrevet 12. desember 2012 #15 Skrevet 12. desember 2012 Ved første fødsel gikk vannet 13 dager før termin da jeg var på teater med familien. I sluttapplausen skjønte jeg plutselig at det var vannavgang - oops! Ved andre fødsel gikk det i fødesenga, 1 time før hun ble født. Maaassse vann!
nytthåp<3 Skrevet 12. desember 2012 #16 Skrevet 12. desember 2012 hjemme hos mine foreldre, med huset fult av folk selfølgelig!
Nettie+jentungen Skrevet 12. desember 2012 #17 Skrevet 12. desember 2012 I senga. Merket ikke at det gikk, men da jeg prøvde å komme meg ut av senga (med rompa i været) kjente jeg at det var blitt vått i trusa
pianowoman Skrevet 13. desember 2012 #19 Skrevet 13. desember 2012 I sofaen til min beste venninde Vannet fosset virkelig, og spratt opp og løp inn på do!
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 13. desember 2012 #20 Skrevet 13. desember 2012 Ble tatt på sykehuset med førstemann, og på nummer to kom det midt på natta. Lå våken, og plutselig kjente jeg et knepp, og da jeg reiste meg begynte det å renne ut
Jada-har fire små Skrevet 13. desember 2012 #21 Skrevet 13. desember 2012 Første: vannet ble tatt på sykehuset. Andre: gikk under fødsel, rett før pressriene. Tredje: ble tatt på sykehuset.
snartnr3imagen Skrevet 13. januar 2013 #22 Skrevet 13. januar 2013 Ble tatt begge gangene under fødsel
Sunnmøringen Skrevet 13. januar 2013 #23 Skrevet 13. januar 2013 Begge ganger gikk det om natten når jeg var oppe på toalettet. Først bare litt og i strie strømmer etterkvart...
toromor Skrevet 13. januar 2013 #24 Skrevet 13. januar 2013 Første gangen gikk vannet en måned for tidlig, og det skjedde i senga midt på natta. Heldigvis rakk jeg å sprette opp og løpe inn på badet Med nummer to gikk vannet tre dager før termin, mens jeg lå på sofaen og tok en formiddagshvil (rakk også denne gangen å komme meg inn på badet før det ble for vått)
lowe+spire Skrevet 13. januar 2013 #25 Skrevet 13. januar 2013 Vannet gikk i bilen akkurat i det vi parkerte på sykehuset. Hørte et knepp og deretter fosset vannet ut. Heldigvis hadde jeg satt meg på et håndkle, så det gikk fint med bilen. Måtte hentes i rullestol og ble kjørt opp på fødestuen hvor det ble konstatert 10 cm åpning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå