Gå til innhold

Støtt "ditt og datt" telefoner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia!?

Jeg støttet foreningen for kreft og hjertesyke barn en gang (over telefonen).. og skulle gjerne fortsatt med dette! Hadde det ikke vært for den sinnsyke telefonterroren som etterfulgte! Jeg har fått telefoner på telefoner... både fra dem og andre foreninger. Enkelte dager står ikke telefonen stille! Og jeg har sagt pent ifra til de som ringer, og jeg har vært mer eller mindre irritert. Alle sier de skal slette meg fra listen, men etter kort tid er det på`n igjen! Ja jeg er også i brønnøysundregisteret.. men dette stopper ikke telefonene. Jeg skal da ikke behøve å sitte å angre på at jeg støttet en slik sak! Men nå er det akkurat det jeg gjør! Skjønner de ikke at de bæsjer på leggen og ødelegger bare for seg selv? AAARG!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, gjorde den tabben en gang jeg også. Kjøpte lodd fra sjømannskirken (ønsket å gi litt igjen etter mange ovenattninger rundt om i verden). Aldrig mer at jeg kjøper noe på telefon igen! Var trakassert til tider av denne føreningen, en periode ringte de hver dag i ukevis. Det hele stoppet først når mannen min tok telefonen og gav personen på andre siden linja en real nordnorsk skyllebøtte...hehehe.

Skrevet

Spør dem om de er registrert i innsamlingskontrollen. Dette er en av de «foreningene» som med vilje forsøker å utgi seg for å være/forveksles med støtteforeningen for kreftsyke barn (som er en foreldredrevet forening som IKKE driver med telefon tigging). Den «foreningen du omtaler har jeg aldri vært borti som mor til et kreftsykt barn i to år (i motsetning til skb- som stilte opp for oss på mange ulike måter).

Skrevet

hehe... har snakket med dem også jeg!! ;p BAAAH!!

Skrevet

Sannsynligvis denne du engang har støttet: http://m.aftenbladet...ng-1987661.html

Jeg irriterer meg grønn over slike skurker!

Fy f... er det mulig!! :o Takk for link! Nå kan jeg rive enda mer kjeft neste gang de ringer!! Til nå har jeg tenkt at de driver med et viktig arbeid.. så jeg må prøve å være LITT høflig.. Høfligheten skal jeg bare hoppe og drite i neste gang!

Skrevet

Jeg jobbet selv i en veldig kort periode som telefonselger mens jeg studerte, derfor vet jeg også hvor liten del av det folk betaler som faktisk går til det formålet de ber deg om å støtte.

Når noen har ringt meg og skal selge noe drit til støtte for et eller annet godt formål så svarer jeg at "ja, DET vil jeg gjerne støtte. Kan du gi meg kontonummeret direkte til foreningen for traumatiserte pingviner (ja, bare et eksempel), for jeg støtter gjerne foreningen men er ikke interessert i å betale for at du skal drive telefonterror".

Men tror dere jeg noensinne har fått disse kontonumrene? Å neida.... Det sier jo litt om hvor mye disse selgerne selv engasjerer seg i disse gode formålene...

Skrevet

Jadda... sist hjalp jeg tydeligvis slik at barna fikk dratt på bl.a "disney on ice" sa de ...tror ikke det nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...