lioness* Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 jeg trenger den til: nettsurfing hjemme ha med på jobbreiser og møter når jeg ikke gidder drasse på pc-en låne bort til mini, eks på reiser se serier og filmer på reise, legger inn etter behov (ikke så mange bilder, har dem på mac'en) tviler på at jeg gidder kjøpe 3D, men lurer på hva slags lagringskapasitet jeg bør gå for? og er ipad mini for liten til å jobbe effektivt på i en time eller to? vil ha deres erfaringer!
♥Madam Mim♥ Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Jeg har 64 med 4G, men jeg har all musikk og masse bilder osv på den. Tror nok ikke du trenger den som er så stor, men ville kanskje tatt 32 for å være på den sikre siden. Kjedelig å kjøpe 16 bare for å finne ut at den er for liten!! ville også kanskje tatt med 4G hvis du må ha dekning til nett overalt. På en annen side er det nå flere telefoner som kan dele nettverket med deg, så har du en slik så trenger du heller ikke dette til ipad. Tror ipad mini kanskje kan bli litt liten til ditt bruk så ville tatt den vanlige :-)
<3 2G <3 Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Har du iPhone kan du bruke den som nettverk. 32 høres lurt ut, og mini er litt liten synes jeg. Ser bare ut som en stor tlf.
lioness* Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2012 Yes, har Iphone som jobben dekker regninga på så jeg holder eventuell 3G-surfing til den Takk for gode tips. Tror jeg går for stor 32G da, høres veldig fornuftig ut det dere sier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå