Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Veslegutten min på 8 uker spiser så sjeldent.. Han får gjerne kun 3-4 måltider i løpet av en dag + ett måltid på natten! Bør jeg prøve å legge han til oftere? Vektoppgangen har vært grei, men jeg er bekymret for melkeproduksjonen min.. I dag fikk han f.eks. Mat ca 8.. Sovnet 9, og sover fortsatt (snart 4 timer senere).. Hvis han følger normalt mønster resten av dagen så våkner han for litt mat nå i løpet av en times tid.. Sovner igjen og sover til 17-18 tiden.. Får mat da + litt påfyll rett for han legges for natta ca 20! Og da skal han som regel ha mat en gang i løpet av natta.. Anonym poster: 16395b6b53cdc444af475a1dc7bd8006
Ikkesåallerværst Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Heldiggris, sier jeg.. Du produserer helt sikkert nok, evnt kan du pumpe litt. Ville bare nyti det, jeg..
Lille♥mitt Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Tror det går helt fint jeg. Melka di er jo rimelig feit nå når han er så liten også, og hvis han legger på seg som han skal så er et vel ingen problem. Du mister vel ikke melka når du ammer 5 ganger i døgnet, og når gutten din blir litt større og skal ha mer melk, ja så ordner han sånn at du får opp melkeproduksjonen også Flinke disse små, altså
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Er jo egentlig veldig deilig ja.. SKal innrømme det Men storesøster var helt annerledes så veldig uvant dette.. Hun spiste hele tiden, og sov gjerne bare i Max 30 minutter! Lillebror sover i 3-5 timer i strekk, en eller to ganger om dagen.. Og sover natta gjennom, avbrutt av kun en amming.. Så jeg sitter liksom her, og har ikke helt vent meg til all denne 'fritiden' Skal han være sånn hele babyperioden må jeg få meg en hobby HI Anonym poster: 16395b6b53cdc444af475a1dc7bd8006
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 Melka di er nok ganske så fet, og du har nok pr måltid, så lenge han ikke stanger på vekta, eller melka blir for lite pr måltid, hadde jeg fortsatt som nå, så lenge du ammer slik du gjør nå, så opprettholder melka di seg nok til gutten, skulle du merke at han enda er sulten etter amming, så kan du jo legge inn en pumping pr dag, men enn så lenge er det ikke behov. Anonym poster: 2870c4b0b265b877e069f82b21f55e19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå