Gå til innhold

Holder ikke bikkja kjeft nå så dreper jeg den :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg er veldig hormonell i dag og sitter faktisk å griner av frustrasjon!!!

Har to hunder, den ene hører jeg aldri en eneste lyd fra, den andre er et gneldrende monster. Begynner å bli gammel og blir bare værre og værre....

Saken er den at de står i hundegården på dagtid. Vi bor innerst i en blindvei ute på landet så bjeffingen er igrunnen ikke til sjenanse for andre enn oss selv... Vi leier gården vi bor på og i dag har huseiere surret rundt her i en time sammen med en nabo. Resultatet er da en hund som bare kjefter og kjefter hele tida. Holdt vel på en time nå....

Jeg er hjemme og er skikkelig dårlig og sengeliggende og det er virkelig slitsomt å gå å kjefte hele tida... Endte nå med at jeg i vilt raseri gikk å hentet hundene inn, og nå er jeg dårligere enn noen gang :-(

Har sååå lyst til å ringe dyrlegen på dager som denne altså, men gjør det jo selvsagt ikke!

Huff, vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men det var dagens utblåsning fra meg!!!

Anonym poster: ccd977d49ac8a2f6b36918b3bc34c72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg tatt den med til skjekk hos dyrlegen jeg. Og eventuelt hatt den mer inne.

Skrevet

det er ikke noe galt med henne. Hu var på kontroll for ca 1 mnd siden. Hun har bare blitt sær tenker jeg, og så har hun blitt helt allergisk mot litt kulde og regn. Da passer hun på å varsle om sin missnøye...

Er vel litt som enkelte gamle damer tenker jeg :-D

Skrevet

det er ikke noe galt med henne. Hu var på kontroll for ca 1 mnd siden. Hun har bare blitt sær tenker jeg, og så har hun blitt helt allergisk mot litt kulde og regn. Da passer hun på å varsle om sin missnøye...

Er vel litt som enkelte gamle damer tenker jeg :-D

Kanskje la den stakkars hunden være mer inne da? Ta vare på den på dens gamle dager.

Anonym poster: 1dd0b70794fa2532d6cca68f47a49690

Skrevet

Da må du snakke til dem,hjelper ikke akkurat og være slem mot dem. Kanskje de fryser

Skrevet

Det har ikke slått deg at hunden kanskje har blitt litt plaget med gikt på sine eldre dager og har det vondt når det er kaldt eller regner?

Anonym poster: e9e811154637e188859ab0b908c12124

Skrevet

Hehe, unnskyld at jeg ler.. Men jeg har det sånn jeg også om dagene! Hunden min irriterer meg grønn!! Den sinnsyke slafsinga når hun spiser, når hun bruker lang tid på å bæsje, når hun snorker.. ALT! Bare hun vasker seg selv kan irritere meg. Men altså.. Det er ikke sånn at jeg viser henne at jeg blir sur, jeg bare blir sur og holder det for meg selv, så klart :P Men nå er det ikke lenge igjen til jeg skal føde. Det blir godt!

Anonym poster: d3627a31038a48725f78df6a28ae11d8

Skrevet

Slem??? hvem har sagt noe om at jeg er slem? Er da ikke ond heller :-(

De koser seg inne begge to nå. Og de hadde stått ute i 2 timer når jeg tok de inn. Dette er hunder av rase som tåler å stå ute omtrent hele dagen uansett vær!!

Hi

Skrevet

Er det veldig kaldt der dere bor? Om den absolutt må være ute pass i hvertfall på å kle på den ekstra om det er kaldt. Min hund nekter plent å gå på snø og is uten potesokker. Nå er hun riktignok en diva av dimensjoner, men likevel..Hunder føler også ubehag. Og når den er gammel blitt synes jeg du bør "dulle" litt ekstra med den :)

Skrevet

Hmmm ja kanskje jeg bare bør dulle litt. Hun er ekstremt snill på alle mulige andre måter, bare den gneldringa som irriterer meg grønn.

Hun er 9 år nå så ikke veldig gammel med tanke på at forventet alder er 12-14 år, men kanskje det kan ligge noe i at hun har fått litt gikt..... Synes bare ikke jeg ser tegn på det i det hele tatt på bevegelser, hun er veldig leken enda og trodde de så slikt på den årlige kontrollen??

Som sagt så er jeg veldig hormonell i dag, pleier ikke bli så fort sint altså..:-)

Skrevet

men vist du ikke er i form selv, så lei inn hundeluftere/ ha hundene i hundebarnehage e.l.

Jeg fikk bekkenløsning i mitt forrige svangerskap, hadde da ei hyper tispe og en jakthund som krevde sitt. Leide inn hundeluftere, og problemet ble løst:)

..her var det mye bjeffing og spising på alt som fikk meg til å ringe hundelufterne:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...