Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Jeg ringte et offentlig kontor (ikke nav ) for å få bekreftelse på at de har mottatt en arbeidsavtale. Hun som egentlig jobber der har fri idag så jeg ble satt over til en annen. Hun fikk navnet og nummeret mitt og skulle ringe meg opp igjen senere når hun hadde fått sjekket det opp. Hun sa hun satt og pratet med noen andre, men skulle gjøre det etterpå. Dette var klokken 10, tenkte jeg skulle vente med å ringe opp igjen til klokka ett. Er det masete? Bør jeg bare vente?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Synes ikke jeg, av og til har de mye å gjøre, og kan glemme slike "innklemte" samtaler, da kan det være greit å ringe å forsikre seg om at det blir husket på
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Synes ikke jeg, av og til har de mye å gjøre, og kan glemme slike "innklemte" samtaler, da kan det være greit å ringe å forsikre seg om at det blir husket på Takk for svar Da satser jeg på det.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Bedre å ringe å forhøre seg, enn å la det surre og gå i uker/mnd
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 Bedre å ringe å forhøre seg, enn å la det surre og gå i uker/mnd Mhm Jeg får så noia for papirer som skal være inne innen en viss dato, sikker på at postmannen roter de bort bare fordi det er meg haha Så ja, må vel bare ta telefonen igjen og forhøre meg om de har fått dem
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #6 Skrevet 11. desember 2012 Ville ventet til i morgen ut på dagen. Hadde blitt irritert selv om noen ringte opp igjen etter bare noen få timer. Anonym poster: edca7841f609ad5b32e2cf9ea4113106
Mamma_til_2 Skrevet 11. desember 2012 #7 Skrevet 11. desember 2012 Jeg har og ringt slike offentlige kontorer og fått beskjed om ja skal sjekke det opp og ringe deg tilbake, jeg venter enda på at en dame skal ringe meg ang noe i sommer!! heldivis fant jeg det ut selv men slik som min erfaring er med kontorer så må man mase litt, for som min søster sier " den som roper høyest, den får"
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 11. desember 2012 #8 Skrevet 11. desember 2012 [quote name=Bjelleklang ' timestamp='1355226524' post='144822836] Jeg har og ringt slike offentlige kontorer og fått beskjed om ja skal sjekke det opp og ringe deg tilbake, jeg venter enda på at en dame skal ringe meg ang noe i sommer!! heldivis fant jeg det ut selv men slik som min erfaring er med kontorer så må man mase litt, for som min søster sier " den som roper høyest, den får" Hehe, stemmer det du sier der ja ;D Jeg ringte opp igjen, men de hadde ikke funnet noe papirer ;( Det er så typisk meg, story of my life. Skjønner ikke hvorfor jeg skal være så uheldig med alt som heter post å gjøre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå