Gå til innhold

Nyttårsforsett?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med nyttårsforsett?

 

I fjor hadde jeg et nyttårsforsett. Målet var å gå ned 40 kg. Det klarte jeg ikke, bare gått ned 34 kg...hehe.

 

Målet for 2013 er de siste 6-7 kg.

 

Dere?

 

Anonym poster: bcfe5a985a088a4374008c6fe5a6e9e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ned 30 kg, kutte ut godis i 1 år, kutte brusen ned til kun lørdager, eller for et år om jeg ikke klarer lørdager bare.. Og spare til langt hår ;)

 

Anonym poster: 5b653604ea552ec31c42bea280c89300

Skrevet

Blir vel å fortsette med de jeg satte meg i fjor ;) Begynte å trene, og har vert flink. Skal bli flinker med kostholdet da, siden jeg får utrolig matlyst av å trene. Og i august skal jeg sykkle birken :)

 

Anonym poster: 2a8ed7043b0b3a9469b9e37b0177bfad

Skrevet

Wow! 34kg! Det er jo helt supert!!

Jeg har gått ned 15kg, målet for 2013 er å gå ned 20kg til :)

Skrevet

Skal gå ned en del kg. Gått opp 20 kg på et år nå, så det blir vel de som må av. Men er fornøyd med ti kg i løpet av året også.

 

Anonym poster: 86acc7debbe41c196aa178a4ea5b0b45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...