Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Noen med nyttårsforsett? I fjor hadde jeg et nyttårsforsett. Målet var å gå ned 40 kg. Det klarte jeg ikke, bare gått ned 34 kg...hehe. Målet for 2013 er de siste 6-7 kg. Dere? Anonym poster: bcfe5a985a088a4374008c6fe5a6e9e4
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Ned 30 kg, kutte ut godis i 1 år, kutte brusen ned til kun lørdager, eller for et år om jeg ikke klarer lørdager bare.. Og spare til langt hår Anonym poster: 5b653604ea552ec31c42bea280c89300
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Blir vel å fortsette med de jeg satte meg i fjor Begynte å trene, og har vert flink. Skal bli flinker med kostholdet da, siden jeg får utrolig matlyst av å trene. Og i august skal jeg sykkle birken Anonym poster: 2a8ed7043b0b3a9469b9e37b0177bfad
*Miss Flua* Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Wow! 34kg! Det er jo helt supert!! Jeg har gått ned 15kg, målet for 2013 er å gå ned 20kg til
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 Skal gå ned en del kg. Gått opp 20 kg på et år nå, så det blir vel de som må av. Men er fornøyd med ti kg i løpet av året også. Anonym poster: 86acc7debbe41c196aa178a4ea5b0b45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå