Gå til innhold

må man skrive navnet sitt viss man vil sende gave til folk her inne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke så veldig lyst å avsløre navnet mitt og hvort jeg bor

Anonym poster: 7051ae611230bfc753e49ebae7478b43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du må jo selvsagt ikke det om du ikke vil. Du trenger jo ikke skrive adressen din på pakken du sender? Kanskje ud kan skrive fornavnet ditt. Det er koselig og litt mere personlig syntes jeg. Men du må ingenting. :)

Anonym poster: 7114fb7c25ac65e943e25c02dde1b7ba

Gjest Heartbroken
Skrevet

Nei, det må du ikke.

Du må "vise" nicket ditt, sånn at mottakeren får anledning til å sende deg en pm, men når du sender pakken kan du gjøre det helt anonymt.

Det gjorde jeg i går, skrev bare et kort med hilsen fra dib-venn og ingen avsender på pakken. Går så fint atte ;)

Skrevet

MÅ ingenting, men jeg ville gjort det nå som det er jul og mnge pakker i sving. Hva om den blir borte? Greit med avsender da..

Anonym poster: 2078adfad6712a972e1c8def26ea1485

Skrevet

Skrev bare etternavn og postnummer jeg... Men nei, du trenger ikke skrive avsender på pakken... Evt. kan du anonymisere deg litt. ;) Men pakken blir jo poststemplet der du bor da... ;)

Skrevet

Husk å sende pakker så fort som mulig om dere skal sende, uansett hvemd et gjelder. :) Det tar laaang tid før pakkene når fram. Er så stor pågang. Selv venter jeg en pakke som hadde kommet på torsdag om det ikke var for at det er så stor pågang nå i jula :)

Anonym poster: 7114fb7c25ac65e943e25c02dde1b7ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...