Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Bare fem uker igjen til jeg er ferdig med permisjonen.... min aller siste permisjon noen gang! Da skal jeg slappe av på jobb, spise lunsj uten å måtte mate noen andre (forhåpentligvis!) og komme hjem til ferdig middag og nyvasket hus. Pappaperm er herlig
Mamma_til_2 Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 hehe slappe av og spise i fred, nyvasket hus og ferdig middag?? hva er det, går det ann, kan alle få det ?
frk Nilsen Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 [quote name=Bjelleklang ' timestamp='1355226652' post='144822842] hehe slappe av og spise i fred, nyvasket hus og ferdig middag?? hva er det, går det ann, kan alle få det ? Gi meg gjerne oppskriften om den finnes
Gjest cunning stunts Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Jeg trodde du hadde bomma seriøst på julaften...
Mama Christmas Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 Ikke glem å returnere alle de 'hjelpsomme hintene' om småting som kan gjøres i huset mens du likevel bare er hjemme og slapper av.
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 11. desember 2012 #6 Skrevet 11. desember 2012 Ikke glem å returnere alle de 'hjelpsomme hintene' om småting som kan gjøres i huset mens du likevel bare er hjemme og slapper av. Tro meg, disse har han hørt noen uker allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå