Gå til innhold

Sex

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes sex er ubehagelig og vondt!

Til tross for dette har jeg fra ung alder hatt sex med mange, og latt meg bli brukt av alle og en hvær. Grunnen til dette er at jeg har alltid en følelse av at jeg ikke må skuffe, itilleg får jeg dårlig selvtillit om jeg ikke gir dem det de vil ha.. Hvorfor jeg føler det slik vet jeg ikke..

Jeg er ganske pen og ''sexy'' naturlig, selv om jeg har dårlig selvtillit eller angst i senga, noe som har ført til at sexy delen av meg har forsvunnet, jeg vet ikke lengre hvordan jeg gjør meg sexy.. Noe som er trist for min nåværende mann.. Men pga av at jeg er godt likt blandt guttene og mange vil ha meg, så er det mange som også har fått meg iom at jeg ikke klarer å si nei..

Jeg vet det ikke skal være slik, og jeg er den første til å råde mine venninner om hva de skal godta og ikke godta når det gjelder menn, men når det kommer til meg selv er det en annen sak :( Jeg vet ikke hvor dette kommer fra, og jeg angrer såklart på mye!

Nå har jeg en mann, og han vet ikke om dette. Han vet litt om at jeg har hatt en sex-bakgrunn jeg helst bare vil glemme, og han vet at jeg lett får problemer der nede om vi har litt for hard sex.. Han vet ingenting om at jeg synes sex er ubehagelig og vondt, jeg har jo blitt ganske god til å fake etterhvert..

Vet ikke hvorfor jeg synes det er vondt, tror det har med sex-angst å gjøre.. For jeg kan tilfredstille megselv med klitten uten problem. Men dildo synes jeg er vondt, selv om jeg noen få ganger har klart å få orgasme av dildo også, men veien til orgasmen var vond, dessuten er det ikke g-punktet jeg får vaginal orgasme av, det er et punkt helt med åpningen..?

Jeg har fått orgasme av å bli slikket og fingret, men det er et slit! Både for meg og mannen, for det tar så lang tid, offte er jeg helt med klimaks, men klarer ikke å få meg selv til å komme. Avogtil går det ganske greit.. Dessuten har jeg en veldig følsom klitt, så om man tar direkte på den får jeg vondt, dette er noe jeg heller ikke har klart å fortelle mannen min..

Jeg har også fått orgasme av sex 2 ganger. En med eksen min som jeg på en måte kan si pleide å vodlta meg. Han var så glad i sex og måtte ha det hele tiden, og jeg som lett får problemer der nede ble fort sår og hoven og helt ødelagt der nede! Dette brydde han seg lite om og tvingte meg psykisk til å ha sex med ham. Jeg kunne avogtil ligge å gråte mens han holdt på fordi det gjorde så vondt.. At han var syk i hodet trenger ingen å fortelle meg... Men en gang da han fikk meg til å ha ufrivillig sex, låg jeg helt helt i ro, for å ha minst mulig smerter, og da fikk jeg orgasme.. Jeg har også fått det 1 gang med min nåværende mann da jeg hadde drukket litt vin, og magen hans gnidde på klitten da vi holdt på..

Jeg prøver å bruke klitten når vi har sex, men det nytter ikke, det forstyrrer meg egentlig bare i det å prøve å slappe av slik at jeg kan i det minste synes det ikke gjør vondt..

Jeg vet jeg burde fortalt mannen min om problemene mine, men føler det blir så dumt når jeg har faket så lenge! Og jeg vet det bare blir verre om jeg utsetter det, men jeg vill prøve å komme over angsten, så kanskje blir det godt for meg og? Selv om jeg ikke synes det er godt med dildo?

Noen som vet hvordan jeg har det? Noen som har noen råd? Noen leger som kan om slike ting her?

Det mest absurde oppi alt dette er at jeg alltid har hatt et ønske om å bli voldtatt og at han skal være hard mot meg, det er det som tenner meg..

Anonym poster: 22139e0cbb7710655565af716bec7a79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er i en vanskelig situasjon i hvert fall, men det trenger jeg ikke fortelle deg...

Jeg har også en sexfortid jeg bare vil glemme, og jeg er også blitt dyktig til å fake. Etter 6 år med samme mann, klarte jeg endelig å fortelle ham det. Han ble forferdelig såret, men jeg forklarte dilemmaet, at jeg rett og slett har problemer med å komme! Jeg kan være SÅ nære, men aldri klare å komme helt i mål.

Vi jobbet med saken, og jeg er MYE bedre. Han sluttet å fokusere på å gi meg orgasme, og vi brukte andre deler av kroppen til kjærtegn i begynnelsen (bryster, mage, hals, overalt egentlig, unntatt nedentil). Etterhvert tok han på meg nedentil også, men aldri for å prøve å få meg til å komme. Min klitt er også veldig følsom (tror de flestes klitt er det altså), men med glidemiddel hjalp det veldig, så lenge han var forsiktig.

Dette er to år siden nå. Vi har et bedre sexliv, men jeg kan ta meg selv i å fake fra tid til annen fremdeles. Det er også vanskelig å komme når han gjør på meg, så jeg gjør helst ting med meg selv. Selv da hender det jeg faker om jeg ikke klarer å komme før han gjør.... Jeg får så dårlig samvittighet av å ikke klare det :(

Når det kommer til smerten du føler ved samleie, vil jeg råde deg til å ta en tur til legen. Kanskje er det noe fysisk som gjør det?

Blir det ikke funnet noe galt, er det eneste jeg kan anbefale deg, å ta dere GOD tid før samleie. Et godt forspill, mye glidemiddel, og forsiktig fingring (for å utvide deg litt før selve samleie). Ikke tenk på orgasme, tenk bare på samleie, og hva som skjer med kroppen din. Etterhvert vil du kanskje oppnå en følelse av å "snart komme", og kanskje du da etterhvert vil klare det også.

Anonym poster: 7736d33f3f446a1911c337747d9e2b4a

Skrevet

Ops, jeg så ikke at du hadde skrevet de nederste linjene dine.... Kanskje slike ting kan komme etterhvert, når du endelig klarer å nyte "vanlig" sex først?

Anonym poster: 7736d33f3f446a1911c337747d9e2b4a

Skrevet

Hadde jeg bare klart å fortelle ham det..

Jeg har ingen problemer med å bli våt, noe jeg synes er rart iom at jeg ikke offte er så kåt.. Og en ting jeg egentlig burde vært kjempeglad for er at han vet nøyaktig hvor klitten er mest følsom, og gnikker kun der.. Hadde jeg vert noen andre hadde jo det vert fantastisk, men for meg blir det bare vondere og vondere, og jeg MÅ jo snart si det til ham, eller så vet jeg ikke hva som kommer til å skje der..

Jeg har vert hos gynekolog tidligere, etter eksen min hadde ødelagt meg.. Han fant ikke noe gale, men kanskje jeg burde gått til en lege igjen og være mer spesifik..

Jeg pleier å prøve å fokusere på her og nå, ikke på å komme, men klarer ikke å holde fokuset særlig lenge.. Det er best for meg å ligge mest mulig i ro, men det kan jeg jo ikke.. Og når jeg holder fokuset og tenker på meg selv og her og nå, kommer jeg plutselig på at jeg må jo gjøre noe for ham nå, også fokuserer jeg på det.. Alt hadde vert så mye enklere hadde han vist om det..

Er vanskelig og når jeg ikke klarer å være meg selv og gjøre meg sexy, og gi ham nytelsen jeg kunne gitt ham for jeg fryser til når vi skal ha sex eller oralsex eller forspill, og tør ikke å gjøre ting jeg vet han liker at jeg gjør. og i tilleg prøver jeg å skjule at dette er et problem, uten så mye hell..

Skrevet

Vi har foresten også hatt forspill hvor vi bruker alle andre deler av kroppen leenge, jeg liker det, og klarer avogtil å la meg selv rive med og gi slipp på angsten, men det varer ikke lenge om gangen.. Men med en gang vi begynner med selve sexen mister jeg hele magien, og det blir nesten som en jobb for meg, vill bare få det overstått.. Dessuten er han litt mer rett på sak og er ikke så glad i lange forspill, da detter han rett ned igjen..

Skrevet

Tankefeltterapi eller hypnose?:-)

Anonym poster: 5f9668cc56b64710ee8e3947a592f93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...