Gå til innhold

Husk Greys i dag jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig begynner de igjen.-) Gleder meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemmer det Ikke! :) Er heldig med at mannen har kveldsvakt og det er popcorn i skapet, så det skal bli skikkelig tirsdagskos. Liker å ha mannen hjemme altså, men han uffer og sukker under Greys, så da er det best når han er på jobb. :D

Skrevet

Haha musemorbr/, det er litt sånn jeg tenker også ;) men akkurat nå er mannen sykemeldt, så da får han heller uffe seg mens jeg ser :P

Skrevet

Gleder meg som en unge:) Her er mannen hjemme som han pleier kveldstid, og hver gang jeg skal se noe er det det samme; uffing og stønning her også:) Han må liksom demonstrere at han ikke liker det! Men sitte der, det skal han! Og le når jeg feller en tåre eller komme med latterlige kommentarer. Har egentlig lyst til å ta det opp og kose meg med det alene, men klarer ikkke å vente:)

Skrevet

Takk for tips. Det hadde jeg ikke fått med meg. :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Endelig får jeg tirsdagskveldene mine tilbake :) Juhuuuuu :D

Skrevet

Ja endelig, og tro det eller ei men det var faktisk mannen som minte meg på deg!!, tror han liker den stille timen han kan bruke til hva han vill, ikke noe mas eller prat bare kos :)

Skrevet

Ha ha! Morsomt at dere også har det sånn! Min mann legger seg 21.30 hver kveld så da får jeg sett på alene:)

Skrevet

Jaa!! Hva skal vi spise til? :D

Skrevet

Gleeeder meg:-)trodde ikke det starta før til våren igjen så

ble superhappy da jeg oppdaget at det starter i dag:-)

Og en bitteliten hemmelighet...samboer ser også på det,så tror han gleder

seg også;-)

Skrevet

Mannen min følger faktisk litt med selv. :P han hadde ikke sett på det hvis ikke jeg hadde sett på det altså ;P

Ååå som jeg gleder meg!! :-D

Skrevet

Ble så glaaaad! Trodde ikke det kom nye episoder før langt utpå nyåret. Tirsdager er min kveld.. Mannen er på øving fra 19-23, så når jenta er o seng er det bare meg, pleddet, popcornet og en kopp te :) LØVLI!!!

Skrevet

Minner bare om at det har startet :D

Skrevet

Men hva skjer?? Det må mange noen episoder? Det siste vi så var jo at de lå i skogen ved flyet??

Skrevet

Dere får kose dere, selv skal jeg se det på opptak i morgen da jeg har en liten en som vil opp klokka 4. Så nå skal jeg være fornuftig og jage meg selv i seng....

Anonym poster: c39772529dc20a7e6f22e48fdd6f0fd4

Skrevet

Har sett første 6 episodene av sesong 9, og det mangler ikke noen! De hopper litt så man skulle tro episode 2 skulle vært først. Ikkje få panikk ;)

Skrevet

Har sett første 6 episodene av sesong 9, og det mangler ikke noen! De hopper litt så man skulle tro episode 2 skulle vært først. Ikkje få panikk ;)

ok:)

Skrevet

Må bare dele disse to sangene fra Greys sesong 9! Så mange fine sanger i den serien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...