Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Saken er det at for øyeblikket bor trangt. (blir bedre om ca. 6mnd.) Vi har hatt større hus frem til sommeren, men har flyttet og jobber nå med å bygge på huset vi bor nå i. Det resulterer i at barna har leker og div. i stuen og de roter så fælt i den lille stuen fra før. JEG liker ikke rot og prøver å rydde så godt jeg kan, (får de med meg) Vi har dessverre alt formye å gjøre og klarer dessverre ikke å følge barna opp som tidligere. Jeg er student og er midt i eksamen og mannen jobber dobbelt. Har ikke pass til barna. Ser jo at de betrakter stuen som lekerom, med hopping i sofaen og leker over alt. jeg vet ikke hvordan jeg skal få gjort det bedre frem til stuen (som vi bygger på). Noen som har noen gode tips å komme med? Tenker på alt av papirer som flyter på kjøkkenbenken og mannen sine ting som han mener er ok å leggge på kjøkkenbenken, blader og spill flyter her.. Jeg finner ingenting når jeg trenger det. Liker ikke dette, da jeg har vært og fortsatt er et ordensmenneske Anonym poster: 5da0e249e030654cef0907c7509be822
eliona Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Uff fikk frysninger bare av å forestille meg stuen:S Minnet meg om da vi pusset opp stue og kjøkken. Aldri mer!! Jeg hater også rot! Men desverre må du nok ta tiden til hjelp. Bare tenk på hvor fint det blir når dere er ferdig!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Samme her - fire stykker som lever på 90 kvadrat med unger som deler et bittelite soverom, som igjen resulterer at stua flyter med leker. Jeg trøster meg med at vi om ett år flytter inn i ett nytt hus med 230 kvadratmeter, med et lekrerom på siden av stua - åh, så jeg gleder meg! Har hatt flere utblåsninger (for min mann) om at vi samler på så mye skrot, men det er egentlig bare det at det er for liten plass til tingene våre! Anonym poster: ad7f9b722a5c0330b73d9bd165b3b461
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå