Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 ... Hva jobber dere som ? Anonym poster: 808e1b8a9eec1bf3a1012c1ef67f3432
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Gründer Anonym poster: c67cc351a6913ab41ddc25bac790400f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Ingenting akkurat nå. Ser jeg må utdanne meg. Blir heldigvis over nyåret Anonym poster: 406770faee78367ef6fe294264599da4
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Miljøarbeider på PPU-bolig. Men holder på å utdanne meg til å bli noe helt annet. Anonym poster: 6346d9f60d0c9855f009b12864cdce61
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #6 Skrevet 11. desember 2012 Butikksjef. Anonym poster: dac950196227467bd8d04138a9830d8e
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2012 #8 Skrevet 11. desember 2012 Ifølge dib har jeg ikke utdannelse, men jeg jobber som konsulent
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #9 Skrevet 11. desember 2012 Reklamekonsulent Anonym poster: 071ea1e5b6880f9162fe8869c524856b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå