Cinnamon4 Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 skikkelig tykke, type hjemmestrikka gensere i ull til herre? Jo tykkere, stivere og mer stikkete - jo bedre. Sambo elsker god gammeldags ull Noen som vet om?
Nangiliama Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 http://www.skittfiske.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=58637&WebSiteMapNodeID=1000001&gclid=CM2v-bTZkbQCFW96cAodLyMA5g Ikke hjemmestrikka, og ikke vet jeg hvor tykk den er.. Men faren min har en islender, som var alt for stor, og krympa litt i vaskemaskinen - bare assosierte innlegget ditt med den ;-) denne var jo ikke SÅ dyr, så kunne vært verdt et forsøk!
Musemorbr / Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Den der siden der folk selger hjemmelaga ting har det sikkert. Epla?
Cinnamon4 Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2012 Da bestilte jeg en fra skittfiske, tusen takk for link! har sjekka Epla.no, men prisene lå på over tusenlappen - det er for dyrt for en genser som skal tilbringe dagene under en bil, foran en sag eller nedi en kjeller med annet dritt. Regner med Skittfiske-genseren er like varm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå