Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Gutten min på 8 uker er syk.. Skikkelig forkjølet, hoster og er snørrete! Har time på helsestasjonen i morgen for behandling nr 2 av navlen (det har ikke grodd ordentlig), men er litt usikker på om jeg bør ta han med dit? Jeg tenker da på faren for å smittende andre barna som er der.. Samtidig hadde det vært veldig greit å få snakket med helsesøster om denne forkjølelsen.. Og hvorvidt jeg bør ta han med til lege.. Hva tror dere? Anonym poster: 2df2387e593f8461b1e7d968fad26f92
It's all about me Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Man skal ikke ta med syke barn på helsestasjonen. Bare tenk på alle de små som er innom der. Ring og book om timen imorgen.
Nettie+jentungen Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Ring først. De tar ikke inn syke pga smittefare, spesielt med tanke på premature hos oss.
Gjest peacock Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Ville i hvert fall forsøkt å holde ungen unna alle andre barn... Men om du vil sjekke forkjølelsen og har time hos en lege burde det vel være greit om du går rett inn uten å bytte på barnet i fellesområdet? Men ring og spør, kanskje de hellere vil utsette timen og så kan du dra til fastlegen i stedet (og smitte folk der, hehe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå