Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 er en dame jeg liker til jul. Så da er frågan. Ja eller nei. Om ja, så ender jeg med å spise henne stort sett selv. Om nei så får jeg ikke spist SB i år, og jeg sparer så klart ca en million ckalorier.
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Et klart og rungende ja fra meg! Og snakk ikke om kalorier hver så snill. Jeg skjønner nemlig fortsatt ikke hvordan halvparten av mine SB klarte å komme seg fra fryseren og legge seg på ræva mi
Gjest jule-Juliea Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Nam! Jeg lager to typer orginal og Julies de er med hvit sjokolade nam! Pakk inn i cellofan og gi bort til jul:) I dag har jeg bakt fudge, karamellisert og sjokkis. Supre gaver!
Gjest jule-Juliea Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Men ja absolutt lag!! Og gi noen lag til magen og noen til Noen André
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Nam! Jeg lager to typer orginal og Julies de er med hvit sjokolade nam! Pakk inn i cellofan og gi bort til jul:) I dag har jeg bakt fudge, karamellisert og sjokkis. Supre gaver! Hvor får du energien din fra Superkvinne?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2012 Hmm, jeg har vært jobb fra 8 til kvart over 5, spist og sett barnetv. Og dessuten, gi bort? Why? Har laga fulgemat for å gi bort. Men klart du kan gi bort til meg, det blir en annen sak.
ellen-propellen Skrevet 10. desember 2012 #7 Skrevet 10. desember 2012 Nam! Jeg lager to typer orginal og Julies de er med hvit sjokolade nam! Pakk inn i cellofan og gi bort til jul:) I dag har jeg bakt fudge, karamellisert og sjokkis. Supre gaver! Hvor får du energien din fra Superkvinne? Hun er nyforelsket. Og har " hot steamy sex" Skikkelig motbydelig
Gjest jule-Juliea Skrevet 11. desember 2012 #8 Skrevet 11. desember 2012 Haha! Ja det stemmer det hjelper på energien;) Nei altså jeg er bevisst på mine energityver og energiboostere, baking er boost! Så er jeg litt egoistisk eg setter faktisk mine behov veldig høyt og unnskylder med at konsekvensene som kommer St en sur Julie går utover fler enn meg selv, samme gjelder blid Julie. Så har jeg så god tid! Det kommer ny tid hele tiden
Mama Christmas Skrevet 11. desember 2012 #9 Skrevet 11. desember 2012 Men ja absolutt lag!! Og gi noen lag til magen og noen til Noen André Åj! Der har vi navnet til broren til Junior!
Gjest cunning stunts Skrevet 11. desember 2012 #10 Skrevet 11. desember 2012 Men ja absolutt lag!! Og gi noen lag til magen og noen til Noen André Åj! Der har vi navnet til broren til Junior! Noen-André jobber sammen med meg, og mange mener han har ansvar for å sette inn i oppvaskmaskina på pauserommet, faktisk.
Mama Christmas Skrevet 11. desember 2012 #11 Skrevet 11. desember 2012 Men ja absolutt lag!! Og gi noen lag til magen og noen til Noen André Åj! Der har vi navnet til broren til Junior! Noen-André jobber sammen med meg, og mange mener han har ansvar for å sette inn i oppvaskmaskina på pauserommet, faktisk. Ja det er vel en kjip ting med å ha et sånt navn. Man blir gjerne sittende med alle drittjobbene ingen andre vil ha.
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 11. desember 2012 #12 Skrevet 11. desember 2012 Men ja absolutt lag!! Og gi noen lag til magen og noen til Noen André Åj! Der har vi navnet til broren til Junior! Noen-André jobber sammen med meg, og mange mener han har ansvar for å sette inn i oppvaskmaskina på pauserommet, faktisk. Tror Noen Andrè er et av de typiske populære navnene alle får for tiden. Hører navnet daglig!
Gjest pupp and go Skrevet 11. desember 2012 #13 Skrevet 11. desember 2012 Hvis Ingen André vil ha dem er det da uproblematisk.
Mama Christmas Skrevet 11. desember 2012 #14 Skrevet 11. desember 2012 Hvis Ingen André vil ha dem er det da uproblematisk. Jeg drakk vann mens jeg leste kommentaren din. Nå er genseren min våt.
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 11. desember 2012 #15 Skrevet 11. desember 2012 Hvis Ingen André vil ha dem er det da uproblematisk. Jeg drakk vann mens jeg leste kommentaren din. Nå er genseren min våt. Du får skylde på Noen Andrè!
Mama Christmas Skrevet 11. desember 2012 #16 Skrevet 11. desember 2012 (endret) Hvis Ingen André vil ha dem er det da uproblematisk. Jeg drakk vann mens jeg leste kommentaren din. Nå er genseren min våt. Du får skylde på Noen Andrè! Er Ingen André som er her Endret 11. desember 2012 av Minty Christmas
Gjest jule-Juliea Skrevet 11. desember 2012 #17 Skrevet 11. desember 2012 Mille har stadig besøk av Noen-André, spør til stadighet "Har du gjort dette? Har du klint pepperpakedeigen ned i absolutt hele sofaen fordi du ikke fikk sjokkis til middag?" Neeehei, svarer hun da. "jaha er det Noen-André som har gjort det da eller?" Ja, oppsann, svarer hun da. Så han er en skikkelig rakker. Ingen-André er her derimot hver gang noe trengs å ryddes eller vaskes, makan til dårlig arbeidsmoral altså!
Mistletoe and wine Skrevet 12. desember 2012 #18 Skrevet 12. desember 2012 Ha ha, denne tråden reddet faktisk mye av dagen min! Fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå