♥Nemi♥ Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Svarte ta! Tenk det, her prøver man å være god forelder, synge og lese litt på sengekanten. Men ungen har jo aldri vært kjent for å sovne kjapt, så her om dagen skulle jeg være kjempesnill! Jeg begynte å fortelle ei historie om ungen og julenissen, og den ble bra! Så bra at hun ville høre den i forigårs, i går OG i dag. Hele dagen igjennom kommer dette maset. Men i dag er jeg lei. Det er en lang historie, og jeg har ikke tålmodighet til dette i dag. Så jeg henta leke-dataen og sa at hun fikk leke med den til hun sovna. Good parenting 0 - kid 10.
Mamma&skatt Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 det er lov å ta seg en "egenmelding" som foreldre også, du kommer fortsatt til å være en god mamma selv om du ikke orker å fortelle historier om og om og om og om igjen
Mamma_til_2 Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Akkurat som jeg skulle gjort det selv det er ikke alltid man har tid til og være supermom
♥Nemi♥ Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2012 Hm, er det mange egenmeldinger i året? ;-) Supermom er å ta litt i, men føler meg så slem når jeg sier nei hele tiden:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå