Gå til innhold

Vi har lyst til å gifte oss, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke noen til å være forlover:( Har ingen nære venninner.

Dette har faktisk hindret oss i å gifte oss i flere år nå.

Mannen min mener jeg bare kan spørre kona til hans forlover. Og hun er hyggelig, vi er vel på sett og vis venner. Men er redd hun tenker "herregud, anser hun meg som nærmeste venninne, vi er jo ikke nærme...."

MÅ man ha forlover (vi skal gifte oss borgerlig)

Anonym poster: a70f6c7015072d896cce6d31845a5d99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ingen søsken?

Anonym poster: a51b7a289b72e3b3a817dc607a665089

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi giftet oss på tinghuset, uten forlovere. Det går helt fint! Du må bare ha 2 stk som skriver under. vi valgte mamma og samboeren

Skrevet

Det meste gis bort til trengende her inne, så bare vent, om liten stund har du en flunkende ny forlover.

Anonym poster: abdf7d305f39acffb5232193d70e7118

Skrevet

Du kan ha mannlig forlover om du vil. Søsken, søskenbarn, eller andre i deres bekjentskapskrets? Det er fryktelig dumt om dere skal la en så liten detalj stoppe dere.

Skrevet

Det meste gis bort til trengende her inne, så bare vent, om liten stund har du en flunkende ny forlover.

Anonym poster: abdf7d305f39acffb5232193d70e7118

Hahaha! :D

Skrevet

På tinghuset kan dere ha tilfeldige mennesker som vitner, de på tinghuset kan ordne det, men dere må ha forlovelseserklæringer, der må dere ha noen til å skrive at dere ikke er i slekt, osv. Dette kan være hvem som helst, og ikke de samme som er vitner.

Skrevet

Du trenger ikke forlover rent fysisk, altså tilstede i kirken/tinghus. der trengs bare vitner, og det kan være hvem som helst.

Derimot må det skrives forlovererklæring på eget skjema, dette er bare for å bekrefte at dere gifter dere av fri vilje, at dere ikke er gift fra før og at dere ikke er i nær slekt. Det kan også naboen, mora di, tanta til Beate eller whatever skrive under på. ;)

Skrevet

Hvem er den nærmeste personen (som er over 18?) til deg utenom din mann?

Forlover kan være din far, din bestemor.....

Skrevet

Har mannen din eller du selv noe søsken som kan brukes? Trenger heller ikke være ei dame, kan like gjerne være en mann..Så lenge vedkommende er over 18 år så er det god nok :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...