Gå til innhold

Venter og venter...


LivHeidi

Anbefalte innlegg

Termin var 5. desember, og jeg har stort sett ikke hatt nattesøvn på 14 dager. Et par ganger har jeg virkelig trodd at noe var i ferd med å skje, men nei da... Kynnere, menssmerter, vondt i ryggen, alt dette skal jo kommer på natta :P

 

Så går her og venter da... Nesten så jeg nå håper hun venter med å komme ut til den 12.12.12 :D Nei, håper hun kommer NÅ!

 

Noen andre som går og venter og venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke termin før 23.12, men har likevel kjent på utålmodigheten en god stund allerede! Men nå har jeg blitt syk! Ligger strak ut med influensa og er skikkelig dårlig, så nå håper jeg hun lar vente på seg til jeg er bedre og har krefter til å komme meg gjennom fødselen!

 

Håper din lille kommer snart nå! Ikke noe kjekt å gå slik på overtid!!!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde termin 8.des. ut ifra UL men menstermin er 11.12.

 

håper også at han kommer ut 12.12.12. det blir jo bare råkult. haha.. men er jo også lei av å vente da.

 

håper bare ikke han kommer den 13. vil ikke ha noe Lucia unge. for ikke å snakke om at jeg hater tallet 13 og at dvs at noen år i hans liv kommer han til å bursdag fredag den 13. jippi NOT

 

så jeg håper han kommer så fort som mulig og om ikke så ihvertfall 12.12. hehe

 

jeg kommer til å savne den lille kroppen hans som sparker og åler seg der inne. føler en hel spesiell bånd til han. men det er også det eneste jeg kommer til å savne. haha.. er egentlig veldig lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i går, 10. Ingen baby ennå :(

Menstermin den 12 så håper egentlig at lille kommer da jeg også. Blir jo en skikkelig kul dato :D

Hær er også fullt opp med vondt i ryggen og diverse på natta så søvn blir stykkevis og delt..

Lei og utolmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 2. desember og var på overtidskontroll i dag. Blir satt igang på fredag om det ikke skjer av seg selv før den tid, noe som er lite sannsynlig da jeg ikke var moden i det hele tatt. Håper også på 12.12.12 men har mistet litt trua. Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på overtidskontroll i dag etter at jeg hadde termin 4. desember. 3 cm åpning og moden mormunn. Jordmor mener det skjer noe før torsdag morgen, og om det ikke gjør det så blir jeg satt i gang da. Så nå venter jeg på at takene i ryggen skal bli sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på overtidskontroll i dag etter at jeg hadde termin 4. desember. 3 cm åpning og moden mormunn. Jordmor mener det skjer noe før torsdag morgen, og om det ikke gjør det så blir jeg satt i gang da. Så nå venter jeg på at takene i ryggen skal bli sterkere.

 

krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

nå starter ventetiden min oxo.

termin idag.

tolmodighet har hele mitt liv vært mellomnavnet mitt. lurer på om jeg mister det navnet etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter her også. Hadde termin 14.des.. Men ingenting ser ut til å skje..

Har tid for igangsetting på onsdag, men

Håper mini har vett til å komme av seg selv før den tid..

Det er mitt juleønske i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...