Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Noen her som har tatt fettsuging? Evt, var det verdt pengene? Er det sånn at fettcellene suges ut, og at man derfor ikke legger på seg igjen? Lurer fælt på om jeg skal gjøre det... Anonym poster: f25075bc5507d47547d14ef0cd701784 Anonym poster: f25075bc5507d47547d14ef0cd701784
Gjest AnneS Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Jeg har gjort det, tok bort ridebukselårene. Slanket meg 30 kg først, og de ble ikke borte, bare mer fremtredende. Det var verd hvert et øre og hadde gjort det igjen uten å blunke! Etter vektnedgangen og fettsugingen har jeg fått en helt annen selvtillit og føler at jeg faktisk ser bra ut! De fettcellene som er sugd ut kommer ikke igjen nei, men om du legger på deg mye så kan jo såklart de fettcellene du har igjen utvide seg. Så det lønner seg nok å legge om livsstilen litt i tillegg, slik at man ikke havner der igjen. For meg så var det en prosess på over 10 år der jeg vurderte og drømte om inngrepet, så veldig gjennomtenkt for min del. Og ridebukselårene var enorme og plagde meg mye. Kirurgen sa også at de var unormalt store, selv om resten av kroppen min var slank. Så om du plages veldig med en kroppsdel og du ikke kan trene den bort, så kjør på. Men fettsuging som slankemetode har jeg ikke noe til overs for.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Jeg har jo vært gravid, og føler at det er magen som er problemet. Jeg blir altså ikke kvitt hengemagen. I tillegg ser jeg fortsatt ut som om jeg er fem måneder på vei, enda det snart er to år siden jeg fødte. ...Og jeg som var så slank før jeg ble gravid. Men takk for svar, mulig jeg hopper i det! Anonym poster: f25075bc5507d47547d14ef0cd701784
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Jeg har lyst å vri litt på det! Jeg har også tatt fettsuging. Vel verdt pengene - så lenge det varer! Skal du ha flere barn? Fettet under graviditet sniker seg tilbake der det er "programmert" til å være i din kropp. Og under graviditet blir alt overskudd sugd opp av kroppen av naturlige grunner. For å holde fettet unna er det viktig å leve VELDIG sunt. Det betyr at du ikke kan gå opp 5-10 kg og deretter slanke de vekk igjen. Du må holde deg på den smale sti resten av livet(hvis du ikke vil ta flere operasjoner vel og merke) Selv om fettsuging tar vekk en god del fettceller blir det noen igjen. Disse har dessverre den funksjonen at de kan ese ut og bli større. Så de som blir sugd vekk er fysisk vekk, men problemet er likevel tilstede hvis man spiser normal mat. Hvem har ikke et par dager innimellom der de spiser mer enn de forbrenner? Man legger på seg jevnt over hele kroppen, og slanker man seg, sitter fettet stuck på problemområdet. Så over tid - med slike små korrigeringer av vekt - så vil du se at volumet øker på problemområdet. Man har vel alle hørt om jenter med små pupper som får silikon fra staten? Grunnen til at det er umulig å få fettsuging, selv med laveste selvtillit, er at det er en "kvikk fiks" som legen sa. Det er fint en stund.. Dette vil ikke staten hjelpe oss med. Been there!! MEN hvis det plager deg veldig syns jeg absolutt du skal gå for det altså! Det ble en stor endring i livet mitt, bare surt etter et par år og 80% av fettet var på plass igjen PS: jeg har aldri vært overvektig Ellers kan det være lurt å sjekke ut andre muligheter. Det finnes forskjellige lasere som kan gjøre samme nytten, kanskje resultatet blir bedre med slike? Billigere, og mindre risiko da man slipper narkose. Lykke til med videre vurdering Anonym poster: c613ad21beaf4f6ef02781f900a87170
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Om du har hengemage vil jo ikke fettsuging fikse problemet, da må du jo heller ha en bukplastikk og evt fettsuging i tillegg.. Hud som er overstrekt blir ikke bedre om man tar vekk fettet under, snarere tvert i mot.... Anonym poster: 609528e5a2d503287102dba58e3a361d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #6 Skrevet 10. desember 2012 Jeg har tatt fettsuging av ridebukselår og innside av lårene, sistnevnte rett og slett for at det ble bare 3000 ekstra... Betalte 15000 totalt på colosseumsklinikken. Jeg er superfornøyd!! Brukte også et par tusen på massage i etterkant & det gjorde underverker på appelsinhuden som nesten ble helt borte. Innsiden av lårene kunne jeg kanskje spart meg for, for når jeg er på mitt slankeste, type juni, så blir bena litt usymmetriske... Men det er vel bare øyet som ser Jeg blir litt stressa når jeg leser det de andre skriver om graviditet her over, men jeg er 4 uker fra termin & synes ikke ridebukselårene er tilbake (men jeg har bare gått opp 10 kilo), men det er vel lettere å se når babissen er ute. Jeg ville gjort det igjen! Jeg er slank og veltrent, men lårene ville aldri bort på den naturlige måten. Anonym poster: 6303086bbec5103c9e199e672515894a
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #7 Skrevet 11. desember 2012 Takk for svar alle sammen! Anonym poster: f25075bc5507d47547d14ef0cd701784
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #8 Skrevet 11. desember 2012 Jeg skal i januar. Får dekket full bukplastikk grunnet stort heng, og betaler 22000 selv for å ta ekstra på flankene og øvre del av mage. Men jeg er definitivt ferdig med barneproduksjon. Anonym poster: 3226937b0be875c24a07cbd3d3df388b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå