Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Jeg tror jeg blir sprø! Vi har nesten ikke penger. Samboer må ha seg ny mibil. nå insisterer han på å bruke mange 100 kr på å reise til nermeste storby for å kjøpe et eller annet til oss begge til jul som garrantert ikke er billig hvis jeg kjenner han rett! ikke nok med det, han skal ta seg fri en hel arb.dag og bli borte helt til etter at barna er lagt. da mister vi en hel dagslønn, går mange penger i minus for noe vi ikke trenger og jeg blir sittende en hel dag hjemme med 3 viltre unger mens at jeg selv er syk. jeg får ikke levert barna i bhg da det er veldig kaldt her vi bor, minstebarnet er for liten til å være ute i så kaldt vær og jeg har ikke lappen:-( Dagens syt fra meg.. Anonym poster: 2ca986c68366b90968cd334a2ed7a726
BellaSuz Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Tror jeg ville ha avtale å droppe julegave i år og heller gitt hverandre en symbolsk gave til 200 kr? Så kan dere heller kjøpe dere noe fint felles når økonomien tillater det?
TPK Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Kan han ikke i det minste levere i bhg før han drar?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 så du sier at mannen din mangler både økonomisk sans , og omtanke for deg? Anonym poster: 3f9fed2f30aac67f85ba4d76ce02284a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå