Lille♥mitt Skrevet 10. desember 2012 #27 Skrevet 10. desember 2012 Rundt 50. Hadde en stor sletterunde for to år siden, nå har jeg bare folk jeg omgås daglig, nære venner og nærmeste familie. Kommenterer lite og poster aldri egne statusen. Er mest på for å følge litt med, holde kontakt med de som ikke bor i nærheten og fordi jobb og skole bruker fb til sosialt og beskjeder What she said! Haha, dette var omtrent ordrett det jeg skulle skrive jo
Smyril Line Skrevet 11. desember 2012 #29 Skrevet 11. desember 2012 Rundt 50. Hadde en stor sletterunde for to år siden, nå har jeg bare folk jeg omgås daglig, nære venner og nærmeste familie. Kommenterer lite og poster aldri egne statusen. Er mest på for å følge litt med, holde kontakt med de som ikke bor i nærheten og fordi jobb og skole bruker fb til sosialt og beskjeder What she said! Haha, dette var omtrent ordrett det jeg skulle skrive jo Og jeg som trodde jeg var den eneste i verden med under 200 venner på fb
Lille♥mitt Skrevet 11. desember 2012 #30 Skrevet 11. desember 2012 Rundt 50. Hadde en stor sletterunde for to år siden, nå har jeg bare folk jeg omgås daglig, nære venner og nærmeste familie. Kommenterer lite og poster aldri egne statusen. Er mest på for å følge litt med, holde kontakt med de som ikke bor i nærheten og fordi jobb og skole bruker fb til sosialt og beskjeder What she said! Haha, dette var omtrent ordrett det jeg skulle skrive jo Og jeg som trodde jeg var den eneste i verden med under 200 venner på fb Haha, nei faktisk! Jeg har kun familie og venner som jeg er så nærme at jeg kan ringe dem alle sammen og avtale besøk og lignende. Gidder ikke ha en masse randoms, hadde det før, og synes det var superkleint å ha masse folk på facebook som jeg ble usikker på om jeg skulle si "hei" til når jeg møtte dem på gata og sånt.. Så sletta bare likesågreit alle dem, og nå har jeg 42 tror jeg Passer meg utmerket for da kan jeg legge ut litt mer enn jeg kunne før.Og så slipper jeg det her dilemmaet med å ha sjefen på facebook og sånt. Ikke at jeg har noe der sjefen ikke kunne sett, men synes ikke vi trenger å være venner på face.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå