Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Har alltid følt at jeg ikke har passet inn i familien. Har hatt en dårlig oppvekst med en mor som har psykopatiske tendenser, og en far som er kjempeflink til å vise skuffelse. Jeg vet ikke hvorfor, men en liten setning fra han som kunne vært en bagatell jeg ikke hadde tenkt over om det kom fra andre, stikker så i meg når det kommer fra han. Jeg kan sitte å tenke på det han sa lenge og gråte. Alle feil er menneskelig når det kommer fra han, så han gidder ikke snakke om det en gang han bare snakker det bort, men er det meg får jeg høre det. Barnevernet ga meg inntrykk av at jeg kastet bort tiden deres og klarte ikke legge ned saken fort... Jeg ble mobbet psykisk og noen ganger fysisk på skolen. Lærerene brydde seg ikke, noen gjorde det enklere for de andre å mobbe. Jeg klarte aldri fullføre videregående. Kommer meg aldri i jobb siden jeg ikke klarer å forholde meg til mennesker. Alle hater meg så da er det så flaut å vise seg. Jeg sitter hjemme med barn og er et null. Jeg har noen få venner, men jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til de. Klarer ikke åpne meg. Klarer ikke være morsom, deltagende i samtaler. Jeg vil være så ikke-eksisterende som mulig. Jeg er bare en skuffelse for alle. Anonym poster: 9a3e6b28041ae462abd3aec7cd714346
Gjest Malore Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Barnet ditt liker deg garantert:) Så da er det iallfall en:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Noen har likt deg godt nok til å smelle deg på tjukken. Du er sikkert ikke så ille. Anonym poster: 79b4b5bf7754e6e58db25193ac965cf5
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Du er garantert ikke en skuffelse. Det er mange grunner til at man ikke fullfører videregående, det gjør deg ikke mislykket. Du har kommet i en ond sirkel og bør nok snakke med en profesjonell. Folk hater deg ikke. Du bare føler det slik for du er deprimert. Kom deg til legen, og få hjelp! Du er verdt det! Du har venner nå, til tross for at du føler deg som en skuffelse, det må da bety noe for deg? Kanskje du bare må hoppe i det og fortro deg til en du stoler på? Mange klemmer! Dette klarer du! Anonym poster: 28a3b5c7cd65b548180644f2a6348513
Søskendrøm<3 Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Snakk med vennene dine om hvordan du har/har hatt det. De vil nok forstå å hjelpe deg videre! :-)
Katteskinnet Skrevet 10. desember 2012 #6 Skrevet 10. desember 2012 Om du trenger noen å snakke med kan du gjerne skrive til meg. Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver, og jeg er 100% til å stole på. Så skriv til meg om du føler for det
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #7 Skrevet 10. desember 2012 Jeg tror det er mange som liker deg! Jeg tror også at du har mange gode egenskaper som du kan ha godt av å fokusere litt på! Hva med å lage en boks som du legger lapper oppi hver dag hvor du skriver (ihverfall) en ting du er stolt over den dagen! Det kan være store ting og små ting, alle er like viktige! Dette har hjulpet meg før til å vri om på negative tanker. Har du en dårlig dag leser du gjennom alle lappene! P.S; det er lov å skrive samme ting flere ganger Er man flink til noe ser jeg ingen grunn til å ikke være fornøyd over det flere ganger! For min del høres det også ut som om jeg ville unngått å prate unødvendig med faren min, ihvertfall til jeg klarte å kontrollere følelsene rundt han litt. Håper også du får hjelp av noen til å snakke ut om ting! Lykke til! Mange gode klemmer sendes! Anonym poster: b53057ff72860c69a3a97556ec7c39b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå