Gå til innhold

Da er ballongkateteret på plass!! Spennende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, da er vi i gang her.

Vært innlagt på sykehus i ei uke nå, i påvente av fødsel. Termin i morgen. Pga diabetes skal jeg i utgangspunktet ikke gå over termin. Men de siste dagene har jeg fått forhøyet blodtrykk og protein i urin, så nå er det ingen spørsmål, i dag bestemte de seg for å sette inne kateter.

Dette er barn nummer to. Forrige mann mble i gangsatt med gele, og fødsel endte med hastekeisersnitt pga fosterasfyksi.

Håper og ber om at vi slipper keisersnitt denne gangen, for da får jeg aldri oppleve å føde vaginalt.

Uansett. Ballongen ble satt inn kl 11 i dag, ganske så ubehagelig opplevelse egentlig. Dagen så langt har bestått av mensmurringer og kynnere. Noe som er ett godt tegn. Ctg kl 12.00 viste at hun i magen har det fint. Har tatt ett par paracet i dag pga murringene. Det er i tillegg veldig rart å sitte, med slager ut av meg. Og det å gå på do er også litt rart. ;)

Så nå er det egentlig bare å gå/ligge å vente. Har avtalt med mannen at han ikke behøver å kjøre hit før i morgen tidlig, siden legen mente at en fødsel ikke vil skje innen 24 timer pga lite modning. Håper hun ikke tar feil, for han har en fire timers kjøretur foran seg... Vi bor i grisgrendte strøk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi Da har du spennende tider foran deg. Håper det går knirkefritt og lykke til

jeg er alltid imponert eller hva jeg skal si når det kommer til dere gravide i grisgrendte strøk.. vi er så bortskjemte her (høyest klager vi)på østlandet mtp fødeplasser.

Skjønner det er litt ekstra skummelt med tanke på at mannen din må kjøre 4 timer!

men selv jeg som bor 5 min fra sykehuset har mannen min nesten gått glipp av fødslene mine

Skrevet

Du må ha masse lykke til!:)

Skrevet

Takk for lykkeønskningene!

Ligger her med varmeflaske på magen/ryggen og spiser stratossjokolade. Skal kose meg i kveld har jeg bestemt meg for! :)

Fødte på Ullevål sist og bodde da 5 minutt i bil fra sykehuset, overgangen merkes for å si det sånn... Og jeg er nå litt enig i det med høyest rop ja, her er faktisk ikke noe valg en gang på hvor man vil føde. The simple life... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...