Gå til innhold

INGEN sexlyst :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann pendler så han er borte i 1-2 mnd i slengen, når jeg er alene har jeg ingen interesse av å tilfredstille meg selv, absolutt ingen. Jeg har ikke tilfredstilt meg selv i det hele tatt. Eneste var i går bare for å "sjekke" at alt fungerer. Men jeg hadde knapt følelse, fikk til etter masse "strev", men sex skal jo ikke være noe strev.

Nå har han snart vært borte i 2 mnd og om få dager er han hjemme igjen. Sist gang han var hjemme ble det veldig hektisk så vi hadde rett og slett ikke tid. Så da ble det bare en gang vi hadde samleie, og jeg nådde ingen orgasme. Jeg ble fort tørr, men jeg har så lyst å få det til. For det er jo helt forferdelig at jeg ikke får til når han er så sjeldent hjemme. Tror nok ikke det hjelper på hannes selvtillit at jeg ikke får til.

Noen som har noen råd for å få opp lysten?

Jeg elsker ham og det er bare han som jeg vil være sammen med, så det er ikke noe i veien med kjærligheten. Problemet mitt dukket opp når han flyttet i sommer.

Anonym poster: b601d34006cc3a1b6044fff7061a193c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det viktigste er å holde det varmt. Ha sex ofte, og blir du tørr så bruk glidemiddel. Gjerne finn på litt andre ting enn inn og ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...