Santa's Bell Jingler Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Å lage var jo latterlig enkelt, men å få det til å faktisk se ut som en edderkopp, dvs. at bena faktisk lar seg bøye slik de bør ... hvordan? Klikker snart for meg, for nå har jeg bare juleedderkopper med hypermobile ledd.
Santa's Bell Jingler Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2012 Synes heller ikke at det ser ut som en edderkopp...
Santa's Bell Jingler Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2012 Og der dro jeg av et ben.
Elsker livet Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Ånei!!!! Hva snakker du egentlig om?
Santa's Bell Jingler Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2012 Disse: http://dans-le-townhouse.blogspot.hu/2011/11/diy-beaded-christmas-spider.html - som jeg kommer til å holde på med i hele natt, kjenner jeg meg selv rett. Det så ut som en edderkopp i et lite øyeblikk (når den stod på et bord, vel å merke), men så hadde den plutselig bare syv ben, og da ble det for mye for meg. Og jeg kan da ikke bare ha dem på et bord.
mandel i grøten Skrevet 10. desember 2012 #6 Skrevet 10. desember 2012 Jeg laget ben av 0,6mm sølvtråd, den er stiv nok. Laget først ned en veldig tynn og det ble vinglete. Så laget jeg en liten 'loop' i rumpa på den og festet en bøyd sølvtråd så den kan henge. Juleverksted om to dager!!
Gjest cunning stunts Skrevet 10. desember 2012 #7 Skrevet 10. desember 2012 Kan jeg også få en loop i rompa? Alt som gir balanse mottas med takk!
Santa's Bell Jingler Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2012 Smart, du! Denne tråden var 0,4 mm, men jeg har en annen som er 0,5 mm (vel å merke i gull, men gulledderkopp kan også bli fint). Hvis ikke handler jeg inn enda mer. Jeg gir ikke opp, ennå. Har du bilde av dine?
mandel i grøten Skrevet 10. desember 2012 #9 Skrevet 10. desember 2012 Har tatt m tlf, men aner ikke hvordan jeg kan vise deg.. Med mindre du kjenner intimnissemor?
Santa's Bell Jingler Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2012 Går kanskje ikke an å legge ut bilder her mer? For da kan du sende bildene fra mobilen og til mailen din (gitt at du har smarttelefon, men jeg tar som en selvfølge i dagens samfunn). Men du skal få slippe hvis det blir for stress, for det ser ut til å ordne seg for edderkoppene mine nå!
mandel i grøten Skrevet 10. desember 2012 #11 Skrevet 10. desember 2012 Nå ligger det på bildegalleriet, tror jeg, jeg har en eller annen lur innstilling på pcen sånn at jeg ikke ser en del sånne bilder, ergo har ikke selv sett hva jeg har lagt ut så du får melde fra om det er noe usømmelig istedet for edderkopp. Ha ha ha
Santa's Bell Jingler Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #12 Skrevet 10. desember 2012 Fine juleedderkopper - til og med finere enn mine (men nå har jeg fått det til, jippi!). Haha, jeg kunne ikke skjønne hva for en merkelig lampe det var du hadde hengende fra taket. Tenkte at den var kjøpt på loppis, som en slags skatt. Og så begynte jeg å stusse over at det så ut som stearinlys som hang opp-ned, og da innså jeg at bildet faktisk måtte snus, og at det ikke var en lampe i særklasse, men et juletre. Takk for deling!
mandel i grøten Skrevet 10. desember 2012 #13 Skrevet 10. desember 2012 Ha ha det var det jeg sa.. Sånn går det når man poster i blinde! Ingen lampe men fine juletreet mitt! Fra loppis, der har du rett:-)
Santa's Bell Jingler Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #14 Skrevet 10. desember 2012 Den var loppisfin når den var riktig vei! Og perfekt for juleedderkoppene dine! Skulle hatt noe lignende selv, for jeg vet ikke helt hvor juleedderkoppene mine skal ta veien.
Gjest jule-Juliea Skrevet 11. desember 2012 #15 Skrevet 11. desember 2012 Så flinke dere er! Skal jommen i meg prøve meg på dette etter eksamen onsdag! Som belønning. Hester edderkopper og dette må jo virkelig være kognitiv terapi i praksis på sitt beste!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå