Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Synes jenta mi blir bare mer og mer hjelpesløs. Ord hun før kunne si nogenlunde rett er det plutselig blitt vanskelig å forstå fordi hun har endret uttalelsen eller funnet på et nytt ord for det. Ting hun selv har forstått selv forstår hun plutselig ikke lengre. Ba henne plukke opp noe fra gulvet og legge det på kjøkkenbordet. Endte med at jeg måtte gå helt bort til bordet og ta på det og si; "dette er kjøkkenbordet" fordi hun skjønte ikke hva kjøkkenbordet var plutselig. Hun var veldig flink til å kle på seg selv før. Jeg har sett hun har klart å få på seg en kjempetrang strømpebukse til og med, men nå får ikke til noen ting. Hun kan dra skjorter og gensere over hodet, men så klusser det seg bare til med ermene eller at hun drar genseren nedover skuldrene også. Sokkene blir helt vridd, buksa får hun ikke over rumpa.. Jeg skjønner ikke hvorfor hun plutelig er blitt så hjelpesløs? Prøver å oppmuntre henne så godt jeg kan, vise henne uten å hjelpe for mye, men hun sier bare "får ikke til" og gir opp. Anonym poster: 846283feef8a4f787b2d41920c7a87bf
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Anonym poster: 846283feef8a4f787b2d41920c7a87bf
ma(G)ma med to små :) Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Hmm... Dette hørtes ikke helt bra ut. Hvordan er det med grovmotorikken hennes? Faller hun mer nå enn hun gjorde før? Og hva med tegningene hennes? Har de forandret seg? Har det skjedd noe dramatisk i livet hennes? Som for eksempel at hun har blitt storesøster? Og hvor mye mer enn 3 år er hun?
Gjest Malore Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Mi ble litt hjelpeløs en periode fra treårsalderen og forandra seg endel... Men det viste seg hun ikke hadde det bra i barnehagen:/ Ble bedre igjen da hun fikk det bedre i barnehagen... Så kan være noe har skjedd enten hjemme, i barnehagen eller andre steder hun er?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Slenger meg på de andre, har det skjedd noe? Anonym poster: 6e2b89ef567222c54d517586d52744e4
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #6 Skrevet 10. desember 2012 Har hun hatt mange ørebetennelser? Vi skal på utredning med Junior om 10 dager, vi har på følelsen at han hører dårlig etter flere runder med infeksjon i høst. Det begynte først med at han endre uttale på ord han ikke hadde problemer før. Han som skarrer som bare det sier nå "dlikke" og "ploblem" i stede for drikke og problem. Siste uken har han begynt å stille de samme spørsmålene om og om igjen, han misforstår svarene bestandig og følger ikke med på samtalene. Akkurat som min svigerfar pá 78, altså. Nedsatt hørsel er ikke til å spøke med. Neveuen min fikk ikke satt dren før han var nærmere 6, han slet veldig med språket og måtte få mye hjelp for å komme over kneiken. Ingen hadde merket at han ikke hørte nie særlig. Anonym poster: 9a42cddac8783e7e957cde5ae07c230e
Tigerpote Skrevet 10. desember 2012 #7 Skrevet 10. desember 2012 Det er veldig vanlig hvis hun akkurat har fått en søster eller bror iallefall Da vil de store gjerne bli litt baby igjen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå