Gå til innhold

Gave til nedsatt pris.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjöpte en gave, som var nedsatt 100 kr. Nå viser det seg at denne er ödelagt.... Og det står på kvitteringen "penger tilbake innen 7 dager mot kvittering"

Gjelder dette uansett om det er nedsatt pris???

Anonym poster: 5c445da9bd96e7274dc6edf3637ce5d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du jo ikke spørre oss om, vi aner ikke hvilke regler butikken har for salgsvarer.

Skrevet

Jeg vet at dere ikke har noe fasitsvar så klart, men må da vel gå ann å spörre uansett :) Får ikke stukket innom butikken för om noen dager, derfor fikk jeg fort for meg og spörre her inne.

Anonym poster: 4ef00ff3c20e01d78c56ad69469db67d

Skrevet

Åja, en vanlig butikk, ikke nettbutikk?

Vet at de færreste vanlige butikker ikke bytter salgsvarer :/ Men vet ikke hvordan det er om varen er ødelagt. Vil synes det er veldig rart om du ikke får byttet en ødelagt vare, selv om den var på salg.

Skrevet

Penger tilbake innen en uke, gjelder vel normalt ubrukt vare i orginal embalasje. For ødelagt vare gjelder sikkert andre regler. Mulig du får byttet den i en tilsvarende, eller tilbud om reparasjon.

Skrevet

kommer litt ann på hvilken vare det er.

ifølge kjøpsloven har butikken rett til to forsøk på å fikse varen.

visst ikke skal du ha tilsvarende vare eller pengene tilbake

Anonym poster: 2e8d39f7881e769cbb45a7c69f41e50d

Skrevet

Ok, passer seg ikke så godt nå siden det var julegave :P Og ja, vanlig butikk. :)

Jeg leste på kvitteringen at jeg fikk pengene tilbake innen 7 dager mot kvittering, så jeg tok det med ro. Helt til jeg så på en annen kvittering til en annen butikk der det stod "salgsvarer byttes ikke"

Så ble litt usikker på hva som gjelder i den butikken jeg kjöpte gaven som er ödelagt.

Men har sendt en epost til butikken nå, så får jeg se :)

Takk for svar! :)

Anonym poster: 4ef00ff3c20e01d78c56ad69469db67d

Skrevet

en reklamasjon er en reklamasjon uavhengig om det er salgsvare eller ordinær vare. Men jeg ville ringt og spurt, siden det er noen dager til du kommer deg inn der..

Anonym poster: 09196143d1e5c3a686b35e5ff689d33f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...