Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Har sett mange ha sånne bilder som profilbilde på facebook.. Kvinner som står nakne, kun tildekket av en naken baby og armen sin.. Anonym poster: f3fc1f3536430acdf908158b40161e72
Gjest Miryks Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Jeg personlig ville ikke hatt et slikt bilde. Vi har en fotograf i vennekretsen, så jeg har sikkert 20 jenter på vennelista som har den typen bilde som profilbilde. Om de ikke har baby med, så er bildet i svart/hvitt og det er tydelig at de ikke har mye klær på seg. Ovenfra og ned bilde, med utrigning og duck face er ut. Nå er det sort/hvitt nakenbilder som er tingen!
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Heller det enn speilbildet av seg selv liggende på et bord. Signaturen til Model Day studio i drammen tror jeg:P
Aliena Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Går folk virkelig til fotograf for å ta profilbilde til facebook?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Går folk virkelig til fotograf for å ta profilbilde til facebook? Nei, det er vel heller sånn at de scanner fotografbildet og bruker det på facebook... Anonym poster: a8e819134d6ff64630be4e2317069ee5
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #6 Skrevet 10. desember 2012 Jeg har også mange på facebook med bildet av kjæresten, seg selv og ungen på armen (toppløse alle sammen). Standard bilde som blir tatt på det lokale fotostudio her i bygda. En smule harry. Anonym poster: eda3c804bb7e2d35bee1554768c9e96d
me_87 Skrevet 10. desember 2012 #7 Skrevet 10. desember 2012 Kan da være at de skal bruke bildet il noe fornuftig,men når de likevel har fått fine bilder så velge de å legge de ut på facebook og. Tviler sterkt på at noen bruker flere tusen på en fotograf kun for å legge bildene ut på facebook.
me_87 Skrevet 10. desember 2012 #8 Skrevet 10. desember 2012 Det blir jo litt det samme som at du går til fotograf for å få fine bilder av barnet ditt. Du gjør det ikke for å legge ut bildene på facebook,du vil bare ha fine bilder av barnet. Men når du først har fine bilder av barnet så legger du det gjerne ut på facebook for å vise andre det.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #9 Skrevet 10. desember 2012 Huff sånne bilder kan jeg ikke fordra! Anonym poster: 8c31fb76529437eb7af9aba2e9e7624c
Elsker livet Skrevet 10. desember 2012 #10 Skrevet 10. desember 2012 Går folk virkelig til fotograf for å ta profilbilde til facebook? Ja, selvsagt. Legger ikke ut amatøbilder på facebook. Skal vi på ferie og vil dele bilder på facebook har vi med fotograf
Aliena Skrevet 10. desember 2012 #11 Skrevet 10. desember 2012 Det blir jo litt det samme som at du går til fotograf for å få fine bilder av barnet ditt. Du gjør det ikke for å legge ut bildene på facebook,du vil bare ha fine bilder av barnet. Men når du først har fine bilder av barnet så legger du det gjerne ut på facebook for å vise andre det. Ja, men hvorfor går man til fotograf for å ta fine bilder av seg selv da? Utenom til bryllup o.l. da. At man tar bilde av barna hos fotograf er jo noe helt annet.
Elsker livet Skrevet 10. desember 2012 #12 Skrevet 10. desember 2012 Det blir jo litt det samme som at du går til fotograf for å få fine bilder av barnet ditt. Du gjør det ikke for å legge ut bildene på facebook,du vil bare ha fine bilder av barnet. Men når du først har fine bilder av barnet så legger du det gjerne ut på facebook for å vise andre det. Ja, men hvorfor går man til fotograf for å ta fine bilder av seg selv da? Utenom til bryllup o.l. da. At man tar bilde av barna hos fotograf er jo noe helt annet. Vi syns det er greit å ha bilder fra fotograf av hele familien. Både en og en, parvis eller alle sammen på et bilde. Ikke at jeg like så godt å bli tatt bilde av, men når det har gått noen år er det en koselig ting å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå