eliona Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Har ikke lært seg å prate sånn veldig, men lærer nye ord hver dag merker jeg.. Idag har han sagt: sheksi lajdiii, jeg syntes jeg hørte sexy lady men tenkte hva er dette for noe. ( har ikke vært hjemme i helga og lurte på hva han har lært av pappan sin).. Så begynte han etter hvert å vifte med armene.. Ringte mannen min og spurte hva han mener. Da kunne han fortelle at han har hørt så mye på gangnam style med storesøster :-)) Det var en mamma som pustet lettet ut kan du si..
valkyrien Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Det kommer mye gøy fra de små 2-åringen her løper rundt og sier "Fy fåkk", og mener Fantasiens Flyttefolk
Cmyk Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Ha ha - ikke alltid de plukker opp det vi VIL de skal plukke opp av ord, nei. Men gangnam style er jo søtt da! (En nevø av meg var svært opptatt av DDE i den alderen, og gikk rundt og sa "Rompa mi" hele tida. ) ... Og toåringen min snakket varmt om Satan her ei stund. Tok ei stund før det gikk opp for meg at han snakket om ei bok fra barnehagen - om Kaptein Sabeltann... Endret 10. desember 2012 av JuleCmykket
eliona Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2012 Ja det er jammen godt vi skjønner budskapet til slutt, ellers kan man virkelig begynne å lure:-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Ugh.. Gangnam style... Var så uheldig at vi ramla over et guttebursdagsselskap sist vi var på lekeland. Guttene var sikkert sånn 6-8 år og denne sangen ble satt på. Ble litt uvel av å se de vrikke på rumpa, lage trutmunn og synge ååååå sexy lady. Anonym poster: 8ef70ef77accaf6232519a61349788c9
eliona Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2012 Ja du får passe på så de ikke får den sangen med seg.. Slå av tv, radio, internett, og sørg for Guds skyld for at alle andre i deres omgangskrets gjør det samme.
Nettie+jentungen Skrevet 10. desember 2012 #7 Skrevet 10. desember 2012 Hihi, deg er jo ganske søtt da vet om en jente som ropte ut i butikken at hun ville ha strikk til fittene sine. Ikke like heldig
Musemorbr / Skrevet 10. desember 2012 #8 Skrevet 10. desember 2012 Greia her er å rope auuu i hytt og pine, så folk snur seg og lurer på om jeg plager ungen. Legg merke til de fuglene som kommer på fantorangenintroene, før hver enkel film. De kræsjer, og sier aooo. Og gutten ler. Jeg ler ikke når han gjentar det. Håper han glemmer det snart.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #9 Skrevet 10. desember 2012 Har en toåring som snakker hele tiden om hoppa style og sæssi lady Er en smule lei av gangnam style nå. Anonym poster: c9480057f02973d4f5e35d23f4505fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå