Gå til innhold

Å himmel og hav...


Goe`magen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg akkurat hatt meg en latterkrampe på badet da jeg oppdaget to klare blå streker på den positive testen min. Vi er visst påann igjen og jeg er både overrasket, glad, redd og veldig forundret her jeg sitter. Vi har to barn i fra før, de ble 3 og 1 år for litt over en mnd siden. Har alltid snakket om både nummer 3 og 4 en gang i framtiden. Men nå? Ok da, bring it on :)

 

Samboer sitter uvitende på jobb så tror jeg (pga glatte veier) venter med å slippe bomben til han er trygt hjemme.

 

Sånn, da har jeg sluppet nyheten her inne iallefall.

-Hmm, på tide å slutte å amme minstebarnet mitt nå kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :) Her blir det også tett mellom dem :) Storebror er 22 mnd når nr 2 kommer. Blir sikkert slitsomt de første årene tenker jeg, men fytti så gøy dem får det sammen i oppveksten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arh, ja, slenger meg på den. Her blir det 17 mnd mellom mellomste og yngste. Enda godt eg har ei habil eldstedatter på 10 år som mer enn gjerne deltar i pass og stell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Storesøstre er 1&3 :) ammer også minste enda. Men bare 1-2 ganger om dagen. Regner med det går over av seg selv i løpet av et par md :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg mest sannsynlig med dere (må bare få testet først).

Mellomste her blir bare 15 mnd når han blir storebror, mens eldste blir 4.5år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...