Gjest Heartbroken Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Er det flere enn meg som reagerer på den formuleringen? Det virker som man holder døren på litt mer enn gløtt for at hn skal skiftes ut engang, syns jeg
Gjest Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Eller at folk kanskje er ubetenksomme, og har sin forhendværenede i bakhodet, og dermed nåværende mann i huset? Ikke vet jeg. Kaller mann min for mann min og exen for exen...
Mistletoe and wine Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Jeg reagerer også på det, akkurat som jeg reagerer på folk som omtaler samboer/mann/kjæreste som barnefar
Førstemann Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Jeg tenker det samme som deg. Ville aldri selv omtalt mannen min på den måten, han er mannen min. Men så er han min eneste samboer/mann, så ingen mulige misforståelser i forhold til ekser.
Musemorbr / Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Ja det høres litt ut som den midlertidige. Han jeg bir med nå for tiden...
Nettie+jentungen Skrevet 10. desember 2012 #6 Skrevet 10. desember 2012 Hehe, det har jeg faktisk ikke tenkt over! Høres jo veldig rart ut egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå