Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Jeg har to ganske tette, og minste er 6 mnd. Sover dårlig på natten begge to, amming hver 2.time på minste. Hittil har vi hatt sex 3 gagner siden fødsel, med kondom. Jeg er redd for å begynne på Cerazette, for jeg har hørt mange som blir gravid på den. Men kondom er jo ikke sikkert det heller... Kanskje det beste er å bruke begge deler? Jeg er helt utslitt av disse to små, og orker ikke tanken på å bli gravid allerede nå! Vi vil gjerne ha flere barn, men ikke før om 2-3 år. Jeg har vært veldig dårlig i begge sv.skapene, så hvis jeg blir gravid får jeg omtrent ikke tatt meg av barna... Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget... Jeg er ikke helt i form for tiden (utslitt av søvnmangel og spenningshodepine av anspente skuldre), og jeg tolker alt som graviditetstegn! Kan noen få meg til å slappe litt av? Anonym poster: bb4146ed5a1c93b8705861686b4da6f9
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 noen som heter kondom vet du. Anonym poster: 6b7aeae2c4d8a86df91dc5f140c9095d
May the force be with you Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Bruk både minipiller og kondom, så er du nok sikra:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Hormonspiral? Sikreste prev. Trodde jeg? Anonym poster: dedadec771b6e8ac212bb8e4c355cd71
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 hva med å sette inn spiral? Anonym poster: 3674abc7e4ca518b88fc0f118b7614dd
Februargullet2013 Skrevet 10. desember 2012 #6 Skrevet 10. desember 2012 Hvis dere ikke ønsker et barn til,så er det kanskje lurt og bruke noe ,men hvis du aboslutt ikke ønsker,så er det jo bedre for dere og ta det vekk
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #7 Skrevet 10. desember 2012 Takk for svar. Abort er ikke aktuelt, for vi ønsker oss jo flere barn. Bare ikke enda! Men uansett så har vi jo 9 mnd på å venne oss til tanken, så det skal nok gå bra. men tror jeg skal ta en prat med legen ang. hormonspiral ja...så kan jeg kanskje slutte å tenke på det så mye. Anonym poster: bb4146ed5a1c93b8705861686b4da6f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå