Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Prøvd 2 ganger å bake gulrotkake, begge gangene blir den rå inni! Skjønner ikke hva jeg gjør feil. Har jo fått den til før.. Anonym poster: 10a401de42dd67f92170e3baa022db06
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Gulrota må vendes veeeeldig forsiktig inn på slutten så ikke eggedosisen "klapper" sammen. Anonym poster: eaab380f75f0b48fbb7b66b3ef4cbf08
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Aha.. Miksa den m maskina når har man i oljen da? Til slutt? Anonym poster: 10a401de42dd67f92170e3baa022db06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå