Gjest jule-Juliea Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Den som ønsker skal få! Forutsett at dere tør pm'me meg navn og adresse! Vil ikke brukes imot det og du vil ikle bli tilskrevet med nick på kort ei heller vil jeg signere som annet enn en del av mitt nick. Ergo ingen Kukløs signatur,
Gjest jule-Juliea Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 .. Ikke noe kuk i det hele tatt, kan feiltolkes det første ser jeg...
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Hehe, hadde jo vært litt morsomt med et julekort som inneholdt kuk da
Gjest jule-Juliea Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Jeg vil! Skal vi bytte? Ja gjerne det! Pm meg =)
valkyrien Skrevet 10. desember 2012 #6 Skrevet 10. desember 2012 Jeg vil gjerne ha, men er tom for kort å sende tilbake i år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå