Gå til innhold

Noen som vil ha julekort?


Anbefalte innlegg

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Den som ønsker skal få! Forutsett at dere tør pm'me meg navn og adresse!

Vil ikke brukes imot det og du vil ikle bli tilskrevet med nick på kort ei heller vil jeg signere som annet enn en del av mitt nick. Ergo ingen Kukløs signatur,

Videoannonse
Annonse
Gjest jule-Juliea
Skrevet

.. Ikke noe kuk i det hele tatt, kan feiltolkes det første ser jeg...

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Hehe, hadde jo vært litt morsomt med et julekort som inneholdt kuk da :D

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Jeg vil! Skal vi bytte? :)

 

Ja gjerne det! Pm meg =)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha, men er tom for kort å sende tilbake i år... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...