Gå til innhold

Litt noia denne gangen!


Mari_83

Anbefalte innlegg

Kan ikke huske at jeg var sånn sist svangerskap, men merker at jeg har litt noia denne gangen. Går ofte og sjekker at det ikke har kommet blod i trusa, sjekker etter om brystene fortsatt er ømme osv.

 

Har ikke mistet tidligere og at egentlig ingen grunn til å være bekymret (bortsett i fra den 'vanlige' risikoen såklart), men er vel det at jeg har lest litt for mange triste historier her inne på BIM.....

 

Noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har det sånn jeg også! Fikk positiv test for bare få dager siden, men har mistet to ganger i løpet av det siste halvåret... Men har en mye bedre følelse denne gangen. Denne gangen har jeg imidlertid fått en del utflod, noe som nok er helt vanlig. Men hver gang jeg merker et løper jeg på do og er sikker på at jeg blør... Håper dette svangerskapet går raskt!

 

Lykke til! På slutten av sommeren sitter vi nok med hver vår lille baby i armene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også litt sånn. Nå har jeg aldri vært gravid før, og derfor heller aldri mistet, så jeg har ingen grunn til å ha noia akkurat. Har egentlig god tro på at dette skal gå bra også. Ingen blødninger eller utflod, og har jo forsåvidt litt symptomer i form av trøtthet og ømme bryster. Men samtidig går jeg og tenker på at jeg egentlig ikke vet noenting, om lille spire lever og utvikler seg som den skal osv.

 

Håper tiden går raskt fram mot UL, virker så altfor lenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og litt noia, ja!!

Er jeg ikke litt mindre kvalm nå? Er ikke brystene veldig lite ømme? Og hver gang jeg kjenner utflod er jeg sikker på at jeg blør...

Mistet i mars, men i tillegg til blødning da hadde jeg stooooore smerter.

Krysser fingre for at det går bra med oss alle!!

Fått time til UL 3.1. Da er jeg 7+6. Andre som skal på tidlig UL for og sjekke status?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt noia.. Har tre barn, så dette blir det 4. Er kjempe redd for at det skal gå galt(siden det alltid har gått bra) Det er ingen selvfølge at det går bra, så nå håper jeg de neste ukene går veldig veldig fort. Gleder meg veldig til 1tri er helt ferdig:)

Er 5+2 i dag :)

Skal bestille en tidlig ul i uke 9, har gjort det med de to siste og da ser man så mye mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det maks noia på gang...sjekker etter blod hver gang jeg er på badet :(

Men nå er jeg sykemeldt til over nyttår (en uke ferie inni der) så kjenner at jeg slapper litt mer av takket være det :) også skal vi på tidlig ultralyd neste fredag så håper at det roer meg ned enda mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske bekymret her også, livredd for å se blod på papiret på do, etter MA i sommer.

Jeg skal på tidlig ul i januar, vil være 8+3 da. Blir noen lange uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 3 sa på et halv år er eg rett og slett skrekkslagen! Mistet siste gang i november så hadde ikke trodd eg sku bli gravid igjen allerede nå.. Kjente når eg såg to streker at eg ikke helt visste om eg var glad eller lei.. Føler eg har gått gravid siden juni med mange skuffelser! Håper virkelig at det går denne gang :) har troen! Vil at jenta mi ska bli storesøster :)

 

Ska til legen i morgen og kommer til å be om sykemelding så eg får så mye ro og hvile som mulig.. Ved to av sa'Ene hadde eg nattevaktshelg og kjenner at eg har hatt veldig dårlig samvittighet over jobb og meg sjølv.. Men hvis det går fint denne gang er det viktigst!

 

Så fikk eg henvisning pga 3 sa til gynekolog med time 8. Januar. Så då får eg meg nok en skikkelig ul og undersøkelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette, da skal vi ha ul samme dag!

Huff, skummelt med så mange SA!

Håper inderlig at i januar får vi begge se det lille hjerte som banker så fort..!

Klem til deg, og alle andre som er nervøse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig bestillt UL 20.desember (6+4) men har endret til 2.januar (8+4). Tenker at det er usikkert om man får se hjerteslag osv så tidlig, og orker ikke å være bekymret over julen. Så da vil jeg heller vente til Januar og være sikker på at jeg får se det (hvis alt er bra da!).

 

Kan ikke huske at jeg var så bekymret forrige gang, men krysser fingrene for at dette går bra for oss alle :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hos legen i dag og ble anbefalt sykemelding for å roe helt ned.. Så sykemeldt til 13 januar! Dårlig samvittighet for jobben i jula der det er vanskelig nok å få inn vakter.. Men må bare tenke på meg sjøl og gi spiren en skikkelig sjanse! :)

 

Legen var helt sjokkert over at eg var gravid igjen! Ikke noe gale på den fronten hvertfall.. ;) Tok en hcg på torsdag som bare var på 16 når cb viste 1-2.. Tok ny blodprøve i dag og er veldig spent på resultatet! Tok en cb som viste 2-3 :) så har hvertfall steget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt og se at vi er flere, jeg har helt noia. Klemmer på puppene hele tiden, sjekker papiret hver gang jeg går på do.

Overbeviser meg selv om at dette kommer til å gå galt, og får panikk hver gang jeg kjenner mensfølelse.

Senest i går oppdaget jeg at jeg har fått flere kviser som bruker være tegn på mensen hos meg, så nå går jeg og tror at jeg får mensen snart.

Håper det gir seg snart, er slitsomt å ha det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg veldig godt igjen! Sist gang var jeg ikke bekymreti det hele tatt. Synes bare det var stas fra ende til annen. Denne gangen har jeg blødd flere ganger. Sjekker derfor hele tiden om det er kommet mer blod. Føler stadig at jeg ikke har noen graviditetstegn, men så kommer de tilbake. Håper det roer seg når jeg kommer litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også igjen bekymringen. Men jeg har rett og slett en annen magefølelse denne gangen. Sist så tenkte jeg med en gang at dette er jeg usikker på, og ville ikke fortelle det til noen. Og vi mistet i uke 11. Nå har jeg en helt annen følelse, og mye mer symptomer, allerede i uke 3. Så jeg er egentlig ganske rolig og avslappet nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

Jeg har så og si ingen symtpomer annet enn småømme pupper og litt press i magen som kommer og går... uke 6. Har aldri vært gravid så aner ikke hvordan det skal kjennes. Har en venninne som spydde konstant fra uke 6.. så håper nesten at jeg skal kjenne bittelitt kvalme snart.. Skal på UL uke 9.. har hatt en ex.u tidligere så håper alt er bra denne gang. Klarer ikke helt å kjenne på følelsen at jeg er gravid.. hver gang jeg og mannen min snakker om det begynner vi med ordene "hvis dette holder da...."

Krysser fingrene for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt noia.. Har tre barn, så dette blir det 4. Er kjempe redd for at det skal gå galt(siden det alltid har gått bra) Det er ingen selvfølge at det går bra, så nå håper jeg de neste ukene går veldig veldig fort. Gleder meg veldig til 1tri er helt ferdig:)

Er 5+2 i dag :)

Skal bestille en tidlig ul i uke 9, har gjort det med de to siste og da ser man så mye mer:)

Heisann:) Jg venter oxo nr 4:) Selvom jg aldri har mistet eller opplevd noe galt før, er jg faktisk veldig nervøs denne gangen. Føler dt blir leeeeenge å vente til ul:( Har termin ca 25 august Endret av Urwa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...