Gå til innhold

Hvilke leker husker du best fra du var liten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv husker jeg aller best barbie og alt jeg hadde til alle dukkene med hus og biler, polly pocket, furby, glansbilder (dog ikke leker). Det er de jeg husker aller best fra jeg var liten :) Også en liten plastfiolin jeg hadde. Det vekka interessen min for fiolin så har idag en fiolin til 35 000 som ikke er plastikk :P

Anonym poster: 3d3bab3889895ac4f0cdf13b4cc51473

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barbie, polly pocket, baby born. Kjøpte min baby born for bursdagspengene mine når jeg var 6 år. Husker det veldig godt:)

Skrevet

Barbie, My Little Ponny, Colargol-bamsen som mormor strikket til meg, Fifi og Fofo, Playmo og Pippi-dukken

Anonym poster: 9075b406c4b5851f54b40aa55127019e

Skrevet

Å, baby born husker jeg og. Fikk den av pappa jula jeg var 4 :)

HI

Skrevet

Poppels,Barbie også hadde jeg en stor babydukke som het Martin :)

Skrevet

Playmo og biler var det jeg syns var mest gøy. Jeg var guttejente så jeg hadde veldig mye gutteting, men hadde nok av barbie og slikt også. Jeg hadde en storesøster så nok av det meste for å si det slik.

Anonym poster: bd69a3311cba761ff6a5490db0a11ef0

Skrevet

Polly Pocket... den bitte lille i lommeformat. Ikke sånn de selger i dag.

Barbie, my little pony, Poples...de der bamsene som kunne rulles inn i seg selv til en ball:P Lykketroll, Sylvanian Family, Sega og Nintendo.... husker til og med Atari, som var den første spillmaskinen vi kjøpte :D Nintendoen vant forøvrig min bror via tv programmet Hugo tror jeg det het. Glansbilder, klinkekuler osv.

Når jeg ble litt eldre husker jeg vi lekte mye med Pogs i skolegården :)

Skrevet

Polly Pocket... den bitte lille i lommeformat. Ikke sånn de selger i dag.

Barbie, my little pony, Poples...de der bamsene som kunne rulles inn i seg selv til en ball:P Lykketroll, Sylvanian Family, Sega og Nintendo.... husker til og med Atari, som var den første spillmaskinen vi kjøpte biggrin.png Nintendoen vant forøvrig min bror via tv programmet Hugo tror jeg det het. Glansbilder, klinkekuler osv.

Når jeg ble litt eldre husker jeg vi lekte mye med Pogs i skolegården smile.png

Hadde selv et bittelite polly pocket"hus" som man kunne henge rundt halsen. Elsket å leke med det på bilturer. Hadde masse annet av polly pocket også. Liker ikke hvordan polly pocket har utviklet seg i det hele tatt... Noen som vet av noe som ligner gamle polly pocket?

Anonym poster: deac68ddd6d8fd78812deab247270d01

Skrevet

Barbie, my little pony, lego, playmo, dinosaurer.

Skrevet

barbie, popples, mye lego, bilbane, fjernstyrte biler

hadde masse "gutteleker" og likte ikke å leke med dukker f.eks - pappan min skulle nok ønske at han hadde en gutt i tillegg til søsteren min og meg selv ;) Han kjøpte alltid med fancy "gutteleker" fra turene sine til Amerika.

Anonym poster: 2daf4450431ec11242dd09b9c5eddf73

Skrevet

Lego og Playmo :D

Barbiedukker ( ville ha henne som kunne knekke beina) kom ikke føre jeg var 8-9 ca. Men Sindydukka hadde jeg :)

Gjest meg mamma?
Skrevet

Togbane, kjempestor bamsehund, 3 bamser, biler. Dukke med alt tilbehør som dukkevogn, seng og masse hjemmelagde klær og hjemmelaget dukkehus.

Skrevet

Hoppestrikk! Time på time.

Sykling i gata hele sommeren (når vi ikke hoppet strikk)

Alle barna (10 års aldersspenn i nabohusene) ute for å ake om vinteren. Snøhuler osv osv.

Så altså ikke et spesielt leketøy, men aktiviten!

Anonym poster: 70bb10954f38b2c5460ec2d4e108cf4f

Skrevet

Playmo og my little pony. men lekte mest ute i gata med sykkel egentlig

Skrevet

Lykketroll i alle størrelser og fasonger, en kosebamse jeg fikk til jul (har fått påsydd hodet opp til flere ganger) og hoppestrikk.

Håper spiren vil kose seg like mye med lykketrollene som jeg gjorde. Min mor fikk nemlig kasteforbud når det gjaldt dem - de SKULLE gå i arv! :)

Anonym poster: 23fb9ea2f4098dbb615eb09b95df1f90

Skrevet

En jentebabydukke som het Herr Nelson! Og en blå melkekasse jeg hadde alle mine hårløse barbier i. De fikk seg stadig noen runder med saksa :-)

Skrevet

Selv husker jeg aller best barbie og alt jeg hadde til alle dukkene med hus og biler, polly pocket, furby, glansbilder (dog ikke leker). Det er de jeg husker aller best fra jeg var liten :) Også en liten plastfiolin jeg hadde. Det vekka interessen min for fiolin så har idag en fiolin til 35 000 som ikke er plastikk :P

Jeg husker nok det meste. Særlig barbiedukkene og alt tilbehøret. Og de små figurene. Dukkehuset, stellebord og vogn til dukkes osv. Det jeg ikke husker så godt er bamser. Hadde en Klara Ku som jeg likte godt, og en veldig stor tiger, men ellers husker jeg ikke de andre bamsene.

Hadde leker i overflod, var enebarn til jeg var 10 år gammel og fikk omtrent alt jeg pekte på. Mine foreldre eide et firma og vi hadde veldig god råd. Skikkelig bortskjemt enebarn var jeg.

Husker veldig godt mine instrumenter, keyboard, fløyter, munnharpe (om det heter det?) og fiolin. Fiolinen og keyboardet spilte jeg mye på.

Skrevet

My little pony. Hadde også slottet alle venninnene mine misunte, hadde ikke flust av leker, så husker det ekstra godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...