M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Jeg hadde et hefte med rabattkoder, som jeg hadde fått fra Ellos, deriblant en kode fra LekMer med rabatt på 100 kr, men jeg finner ikke heftet igjen nå når jeg trenger det! Noen som kan hjelpe meg? Har forsøkt å lete på nettet etter koder, men får bare opp en kode som ikke fungerer ( DWAADCTX20).. En annen kode jeg har gikk ut i går, så den er ikke mye til hjelp.. Men jeg vet altså at jeg hadde en kode som var gyldig ut desember i det "heftet" jeg fikk fra ellos.. Jeg hadde blitt veldig glad dersom noen kan hjelpe:-)
Musemorbr / Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 4j4r3rjM72 er hundre kr rabatt, men kun om du har for 1000 eller mer i handlekurven.
Musemorbr / Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 WAADDCTX20 er 100kr om du har for over 600 i handlekurven. Gyldig ut året.
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2012 Tusen takk damer! Den første koden mener jeg var den som gikk ut i går? Likner på den jeg hadde. Den nummer to fikk jeg ikke til å fungere, selv om varekurven var på godt over 1000 kr. Men den siste koden fungerte, og det var denne koden jeg hadde før, mener jeg kjenner igjen den, så tusen takk!!
Musemorbr / Skrevet 10. desember 2012 #7 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Du har rett. Jeg fikk visst skrevet inn den ene helt feil. Ble kronglete med litebarn sovende på meg. Endret 10. desember 2012 av Musemorbr /
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2012 Hehe, selv om du hadde skrevet den feil fikk jeg den ikke til å fungere i korrekt form heller:-)) Var nemlig denne koden jeg fant på nett da jeg lette:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå