Gå til innhold

spesielle jentenavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har forslag til litt spesielle nydelige jentenavn?

trenger hjelp :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ei tulle som heter Alyssa og venter nok ei jente i februar som skal hete Lilja. Har også to større barn, gutt og jente, men de har mer vanlige navn :-)

Har du forsøkt å google spesielle jentenavn? Finnes jo et hav av navn der ute som bare venter på å bli "oppdaget". Lykke til med navnevalg :-)

Skrevet

Vi har ei tulle som heter Alyssa og venter nok ei jente i februar som skal hete Lilja. Har også to større barn, gutt og jente, men de har mer vanlige navn :-)

Har du forsøkt å google spesielle jentenavn? Finnes jo et hav av navn der ute som bare venter på å bli "oppdaget". Lykke til med navnevalg :-)

det var fine navn :-) ja jeg har googlet litt men synes det er så vanskelig å velge :-) når i februar har du termin og hvor skal du føde? jeg har termin 6. februar og skal på a-hus :-)

Skrevet

det var fine navn :-) ja jeg har googlet litt men synes det er så vanskelig å velge :-) når i februar har du termin og hvor skal du føde? jeg har termin 6. februar og skal på a-hus :-)

Takk for det :-) det med navn er vanskelig ;-) jeg har termin 3.februar og har olass på SØF (sykehuset østfold i fr.stad) :-)

Skrevet

Aria syns jeg er kjempefint :) Ikke så veldig vanlig tror jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...