wilhelmine2013 Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 noen som har forslag til litt spesielle nydelige jentenavn? trenger hjelp :-/
Kremtopp Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Vi har ei tulle som heter Alyssa og venter nok ei jente i februar som skal hete Lilja. Har også to større barn, gutt og jente, men de har mer vanlige navn :-) Har du forsøkt å google spesielle jentenavn? Finnes jo et hav av navn der ute som bare venter på å bli "oppdaget". Lykke til med navnevalg :-)
wilhelmine2013 Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2012 Vi har ei tulle som heter Alyssa og venter nok ei jente i februar som skal hete Lilja. Har også to større barn, gutt og jente, men de har mer vanlige navn :-) Har du forsøkt å google spesielle jentenavn? Finnes jo et hav av navn der ute som bare venter på å bli "oppdaget". Lykke til med navnevalg :-) det var fine navn :-) ja jeg har googlet litt men synes det er så vanskelig å velge :-) når i februar har du termin og hvor skal du føde? jeg har termin 6. februar og skal på a-hus :-)
Kremtopp Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Vi har ei tulle som heter Alyssa og venter nok ei jente i februar som skal hete Lilja. Har også to større barn, gutt og jente, men de har mer vanlige navn :-) Har du forsøkt å google spesielle jentenavn? Finnes jo et hav av navn der ute som bare venter på å bli "oppdaget". Lykke til med navnevalg :-) det var fine navn :-) ja jeg har googlet litt men synes det er så vanskelig å velge :-) når i februar har du termin og hvor skal du føde? jeg har termin 6. februar og skal på a-hus :-) Takk for det :-) det med navn er vanskelig ;-) jeg har termin 3.februar og har olass på SØF (sykehuset østfold i fr.stad) :-)
CarmaCameleon Skrevet 10. desember 2012 #8 Skrevet 10. desember 2012 Aria syns jeg er kjempefint Ikke så veldig vanlig tror jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå