Gå til innhold

Mørketiden knekker oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den gjør at vi går trøtt hver morgen og kveld. Sover mange flere timer enn til vanlig. Klarer ikke å sovne ordentlig om kvelden, kan ta lang tid før vi sovner, og noen morgener kommer vi oss knapt opp.

Takk Gud for at jeg ikke er i jobb nå! Begynner ikke før neste uke, og da begynner det nok snart å snu. I dag var nok en dag vi knapt kom oss opp av senga, jenta sov til kl. 10.00 (versus til kl. 06.30 når hun vanligvis står opp uten vekkerklokke), vekkerklokken ringte kl. 07.00 og 07.15. Ingen av oss har enset det. På grunn av dette klarte jeg ikke å levere henne til barnehagen, og hun får nok en bonus hjemmedag (2. hjemmedag i desember). På fredag skal hun også være hjemme, da er barnehagen stengt.

Flere som er veldig påvirket av mørketiden? Bor forresten langt nord i landet om noen lurer. Etter å ha bodd sørpå, for så å flytte tilbake hit ble det grusomt tungt med mørketid. Før har jeg ikke enset den så mye.

Anonym poster: 760d02e1c86ad5e276208b9187b3ab51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker denne tiden :) Mørketiden. Men det skyldes mye at det snart er jul. Vi er litt trøttere enn vanlig ja, vi hadde det litt travelt i morges fordi vi alle var så trøtte.

Etter jul kan det veldig gjerne fort bli vår og sommer for min del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...