LettBris Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Hei! Jeg jobber som journalist i Foreldre & Barn og vil gjerne få tak i årets fineste fødselshistorie til å runde av året med. Lyst til å dele din historie? Send inn din historie til: [email protected] Hilsen Cathrine, journalist F&B
Gjest Malore Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Hei! Jeg jobber som journalist i Foreldre & Barn og vil gjerne få tak i årets fineste fødselshistorie til å runde av året med. Lyst til å dele din historie? Send inn din historie til: [email protected] Hilsen Cathrine, journalist F&B Mulig jeg er litt kritisk, men hvorfor har du en gmail-adresse hvis du jobber i foreldre og barn? Hvis det er i jobbsammenheng, bør du ikke da oppgi en jobbadresse? Litt paranoid?
LettBris Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2012 [fongmail-etica, arial, sans-serif]Hei![/font] Jeg jobber som journalist i Foreldre & Barn og vil gjerne få tak i årets fineste fødselshistorie til å runde av året med. Lyst til å dele din historie? Send inn din historie til: [email protected] Hilsen Cathrine, journalist F&B Mulig jeg er litt kritisk, men hvorfor har du en gmail-adresse hvis du jobber i foreldre og barn? Hvis det er i jobbsammenheng, bør du ikke da oppgi en jobbadresse? Heisann. Skjønner at det kan se rart ut! Men jeg er ansatt som frilanser og har derfor ikke krav på en egen egmonthm.no-adresse,derfor bruker jeg min gmail som jobbmail. Det er irrelevant mht min jobb som journalist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå