Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 fra Nav i desember? er sykemeldt så det er Nav som utbetaler meg..første gang så jeg aner ikke når de kommer:) Anonym poster: a0021613ebaadfd02c2e739f45807b40
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Mannen har nettopp vært sykmeldt og han har fått penger i hytt og pine. Jævlig irriterende, fatter ikke hvorfor de ikke har kunnet samle alt i ett. Neida, 1500 kr nå og 1500 kr da, så kom det plutselig 15 000 2 uker før desember. Greit nok det, vi har greid å disponere pengene. Men jeg liker at alt kommer i ett. Anonym poster: 10286b89b6f52c5bacd829973cc9bee4
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Står at det skal komme den 12, så håper det Anonym poster: 135bd897373a04ca7adc255b31a7192c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Det står at sykepenger skal komme i midten av måneden, hvis alle papirer er inne tidsnok. Anonym poster: 1c59fa3062fc3cc041d8370cf9628985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå