Gå til innhold

Klemming, er det bare jeg som syns det er rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her for en stund siden traff jeg noen et stykke ut i slekta, et godt voksent ektepar (litt sånn fine byfolk). Og plutselig uten forvarsel får jeg en sånn "høflig-klem" av han, og like etter en av henne. Jeg blei litt satt ut, syns liksom sånn høflig-klemming blir så rart!

Anonym poster: 4a5214255021bc6c4c059463c06409bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke glad i høflig klemming :P Jeg er generelt lite glad i klemming, av andre enn de ALLER nærmeste. Er verdens mest kosete når det kommer til samboeren min, men å klemme folk i hytt og pine, det liker jeg ikke. Alle har forskjellige komfort soner når det kommer til det der :)

Anonym poster: 041e23b4ec2e9125fedba2651f78deee

Skrevet

Jeg er ikke klemmemmnneske heller, og liker kun å klemme ungene ( de blir overøst)

Blir litt stivt og rart med sånn høfligklemming ja. Uff.

Skrevet

Ikke noe jeg er veldig glad i, tar aldri initiativ selv, men opplever at det er veldig forventet i enkelte sosiale settinger...

Skrevet

Jeg synes klemming er koselig! :D Men utenom mine aller nærmeste så tar jeg sjelden initiativ til det selv.

Skrevet

Klemming og kyssing har vi lært av utlendingene. Det er de som gjør det med alle de kjenner.

Anonym poster: 65046c8c00a08228babae6dce9f07483

Skrevet

Jeg klemmer og koser mye på mannen og ungen min, men syns høflig-klemming er veldig kleint. Jeg er ikke vant til det fra før, men svigerfamilien er helt ekstrem på det, og skal klemme og klemme hver gang vi møtes. Jeg syns det er ubehagelig! Men jeg biter det i meg da, for jeg vet jo at det er jeg som er litt rar, og at de bare er veldig hyggelige.

Skrevet

Synes det er helt normalt, en gir og får kjærlighet fra andre som bryr seg om en. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...