moota m storebror&lillebror Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Jeg har fått så vondt i halsen. Verker faktisk i hele kroppen, har feber, er svimmel og slakk og vondt i hodet. Jeg klarer ikke å spise, det er jo sinnsykt vondt bare å svelge mitt eget spytt.. Bør jeg prøve å få i meg noe mat, spiste ikke noe i hele går, det er jo så vondt. Men vil det gå fortere over om jeg får litt næring i meg tenker jeg?
Tovehvit Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Har nettop ligget ei uke med svineriet der, og det som gikk ned her var is og supper=) Så hamstre inn supper som ikke har for mye dill dall i seg=) God bedring
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2012 Har nettop ligget ei uke med svineriet der, og det som gikk ned her var is og supper=) Så hamstre inn supper som ikke har for mye dill dall i seg=) God bedring Kan man ligge en hel uke? Jeg vil være frisk til onsdag Jaja jeg får prøve å finne meg litt is, tusen takk for råd
Tovehvit Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Er også gravid i ukge 26(da 25) med en gutt, så jeg er sikker på at jeg hadde mannluensan i tilleg*ler* Var jo styggdårlig^^ Men jeg lå vell fra fredag, til torsdag å ikke klarte noe. Og fra torsdag til i dag så er jeg hes, groggy og enda tom for energi :S
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2012 Hehe ja samboeren kunne fortelle meg igår at han hadde vært på jobb om han var så syk som meg, som bare ligger her å syter. Jeg har spist en kopp med is nå og det hjalp en hel del. Kan svelge igjen Jeg håper ikke jeg skal ligge så lenge, det blir slitsomt med barna hjemme etter bhg og skolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå