Gjest cunning stunts Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Opp og hopp, det er fint ute i snøen og du kan kanskje gå til jobb uten å fryse fua av deg, det er mandag og ubrukt uke, tenn adventslysene og sleng på kaffen og smil til verden, hurra!
Gjest Ziva Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Kommer tilbake om en time med et hyggelig svar. Akurat nå så er det møkkamandag.
valkyrien Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Er oppe noen timer før jeg hadde tenkt, men det kan se ut til å bli en relativt grei mandag Skulle bare ønske veden kunne rusle inn og legge seg i ovnen selv... Brrr...
frk Nilsen Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Hyggelig å stå opp til hyggelig innlegg Så langt en finfin mandag, litt krangling med ungene, men nå er de i barnehagen Kaffe og pysj en liten stund til!
weihnachtmarkblomstre Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Go' morgen! Her var det tidlig start med sjåføroppdrag til flyplassen. Nå har alle andre kommet seg av gårde, og mor kan nyte kjøkkenkos med radio, adventlys, te og julekuker. Holke her, så gamla må lete frem broddene...
Gjest Ziva Skrevet 10. desember 2012 #6 Skrevet 10. desember 2012 Nå er humøret bedre og det ser ut til å bli en flott mandag. Liten er levert på skolen, vaskemaskinen er i gang og jeg har fått min obligatoriske kopp med te i kroppen. Livet er herligt, god mandag til dere alle
Anne-B. Skrevet 10. desember 2012 #7 Skrevet 10. desember 2012 Første dag uten syklinger hjemme på det som føles som flere år. Kunne nytt dagen for meg selv, men er satt opp på ekstrajobb. Så sånn er det. Håper at det holder seg med friske barn og voksne, slik at jeg kan nyte en stille formiddag for meg selv i morgen.
tante grusom master of law Skrevet 10. desember 2012 #8 Skrevet 10. desember 2012 God morgon! Her er det kjølig og jeg må hente mer ved. Har virkelig ikke lyst til å gå ut nå, så jeg sitter og prøver å teleportere inn veden med tankekraft. Funker ikke så bra. Ungens briotågbane ser meget fristende ut til å legge i peisen, hehe. Nei jeg må vel få på meg fillene og komme meg ut. Ha en fin dag everybody!
Iiiiik Skrevet 10. desember 2012 #9 Skrevet 10. desember 2012 Herlig med en så lystig morgenmelding. Er du ofte blid på mandager, Intimnissemor? Synes å ha lest noen andre kvitrende morgenmeldinger fra deg. Vår morgen var grei nok, mannen dro grytidlig av gårde for å rekke et fly og vi andre hadde en nokså rolig morgenstund. Frøken Snuppelure er morgenfrisk som få og Midtimellomgutten er fornøyd når sveisen blir bra. Han som har vokst seg morgengretten etter at tenårene inntok ham begynner sent på mandager, så da var det ingen gretne ved frokostbordet. I kalenderen min står det "Avspasere?" ser jeg, men her sitter jeg på kontoret med en million uløste arbeidsoppgaver. Da passer det fint å begynne dagen med å skravle på nettet
Gjest pupp and go Skrevet 10. desember 2012 #10 Skrevet 10. desember 2012 Hurra:) Tempen er vinterkald men ikke frys-ræva-av-deg-kald, snøfnugg dalte ned i det vi gikk til barnehagen i blått morgenlys, ungene er blide, det er fyr i peisen og snart skal vi på julegavehandel. Det blir ikke bedre. Senere skal vi vaske bort melisbelegget på gulvet etter helgas pepperkakepynting, så vi slipper å sitte fast hver gang vi passerer kjøkkenbordet.Førjulsgleder!
Mistletoe and wine Skrevet 10. desember 2012 #11 Skrevet 10. desember 2012 En super dag Flott vær på utsiden, blide kollegaer, kaffe i koppen, radioen på i bakgrunnen og ellers en topp start på ny uke!
mandel i grøten Skrevet 10. desember 2012 #12 Skrevet 10. desember 2012 Morgen? Har det vært natt?? Ikke som jeg har merket iallefall!
Gjest cunning stunts Skrevet 10. desember 2012 #13 Skrevet 10. desember 2012 Herlig med en så lystig morgenmelding. Er du ofte blid på mandager, Intimnissemor? Synes å ha lest noen andre kvitrende morgenmeldinger fra deg. Vår morgen var grei nok, mannen dro grytidlig av gårde for å rekke et fly og vi andre hadde en nokså rolig morgenstund. Frøken Snuppelure er morgenfrisk som få og Midtimellomgutten er fornøyd når sveisen blir bra. Han som har vokst seg morgengretten etter at tenårene inntok ham begynner sent på mandager, så da var det ingen gretne ved frokostbordet. I kalenderen min står det "Avspasere?" ser jeg, men her sitter jeg på kontoret med en million uløste arbeidsoppgaver. Da passer det fint å begynne dagen med å skravle på nettet Jeg er ikke alltid mandagsmorgenglad, noen ganger er det et sterkt element av selvsuggesjon der, men i dag var det bare gloria... antakelig fordi den som stod opp med meg var smittende glad, ingen klagde på noe eller fighta forutsetningene, og i det hele tatt.Avspasere ... når man endelig får det til er det en utrolig god følelse av å skulke og peke nese til systemet, selv om det er så systemtro som bare det. Håper du får tatt dagen din snart! Og gretninger på morran er forferdelig uansett, men gretne tenåringer tar kaka.
Gjest cunning stunts Skrevet 10. desember 2012 #14 Skrevet 10. desember 2012 Morgen? Har det vært natt?? Ikke som jeg har merket iallefall! Stakkar! Spy eller lus?
mandel i grøten Skrevet 10. desember 2012 #15 Skrevet 10. desember 2012 Ingen av delene.. Unger i senga, tanker i hodet og tro det eller ei,klokka kvart over to raste to hyller med bøker i gulvet fra stor høyde( de to øverst hyllene i billy ga etter for vekta...) Heldigvis befant ungen(hvis rom det raste på) seg i min seng, men jeg hadde jo høy puls i en time etterpå. Og ungen sov. Og mannen sov. Sov jeg? Neida. Jeg rakk akkurat å sovne før ungen våknet ti på halv seks. da jeg hadde tre tapte anrop fra jobb før klokken syv i dag morges var jeg utrooolig glad for at det er fysioterapidag for en av ungene og jeg ikke kan stille på kort varsel på jobb..Nå surrer jeg rundt og får ikke gjort en drit. Dvs vi(jeg og ene ungen som er hjemme) har laget juleedderkopper. Det er jo noe.
Gjest cunning stunts Skrevet 10. desember 2012 #16 Skrevet 10. desember 2012 Uæh, skummelt! Jeg trodde Billy var evig sterk og trygg! Ble edderkoppene fine? Er du pen i dag eller ser du ut som noe bikkja har gnagd på?
weihnachtmarkblomstre Skrevet 10. desember 2012 #17 Skrevet 10. desember 2012 Ingen av delene.. Unger i senga, tanker i hodet og tro det eller ei,klokka kvart over to raste to hyller med bøker i gulvet fra stor høyde( de to øverst hyllene i billy ga etter for vekta...) Heldigvis befant ungen(hvis rom det raste på) seg i min seng, men jeg hadde jo høy puls i en time etterpå. Og ungen sov. Og mannen sov. Sov jeg? Neida. Jeg rakk akkurat å sovne før ungen våknet ti på halv seks. da jeg hadde tre tapte anrop fra jobb før klokken syv i dag morges var jeg utrooolig glad for at det er fysioterapidag for en av ungene og jeg ikke kan stille på kort varsel på jobb..Nå surrer jeg rundt og får ikke gjort en drit. Dvs vi(jeg og ene ungen som er hjemme) har laget juleedderkopper. Det er jo noe. Hva er det med den underbevistheten som alltid jobber best om natta? Min fant julekassettene mine i natt! Plutselig kom den på et sted jeg hadde glemt å lete, og da måtte jeg jo opp å sjekke... og ja da, der var de. Men lykken ble kortvaring, for til frokost i dag ble det klart at kassettspilleren jeg trodde vi hadde slettes ikke virker... Juleedderkopper var et fint ord
mandel i grøten Skrevet 10. desember 2012 #18 Skrevet 10. desember 2012 Skal ikke mye til for å pynte en rose, vet du! Pen som alltid! (Man kommer et stykke på vei med et smil, gjør man ikke?)
mandel i grøten Skrevet 10. desember 2012 #19 Skrevet 10. desember 2012 Uæh, skummelt! Jeg trodde Billy var evig sterk og trygg! Ble edderkoppene fine? Er du pen i dag eller ser du ut som noe bikkja har gnagd på? Forresten, det var ikke hva som helst i de hyllene, øverste hylle undertegnedes bøker om antikk&design, hylla under deler av undertegnedes kokeboksamling. Tunge greier.
Gjest jule-Juliea Skrevet 10. desember 2012 #20 Skrevet 10. desember 2012 Oh deilig mandag! 2 dager til siste eksamen og ferie! Jeg er ajur! Laget sjokolade, og risottokrukker (perfekte gaver) Og nå er jeg på bibliotekarer og leser og primærsosialisering og skjønner jeg har gjort noe rett etter som lille er som hun er. God mandag alle vakre kranglere! Sol, og blå himmel og nellik lukt i nesen
mandel i grøten Skrevet 10. desember 2012 #21 Skrevet 10. desember 2012 Uæh, skummelt! Jeg trodde Billy var evig sterk og trygg! Ble edderkoppene fine? Er du pen i dag eller ser du ut som noe bikkja har gnagd på? Forresten,det var en hylleplate som hadde gått skeisen,og etter en meget hyggelig prat med en eller annen på IKEA(hvor jeg måtte innrømme at kvitteringen var kastet) bestilte damen en ny til meg, uten spørsmål, som jeg får levert hjem på døren med tollpost. Ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå