Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Var på julebord med mannen i helga. Så sitter vi rundt et bord da, flere sammen, og jeg, rimelig høygravid, og mannen holder hender. Dette var riktignok etter middag, og var nok flere som nøt godt av fri bar, men uansett; plutselig detter det ned et kvinnemenneske i fanget på mannen. Han begynner bare å le, men god og full som hun er legger hun ikke merke til verken det eller at vi fortsatt holder hender. Hun gnikker seg inntil ham, snakker skittent i "tiltrekkende" snøvlete tone og omtrent legger puppene i ansiktet hans. Vi sitter egentlig og flirer ganske godt av henne begge to, før en annen som sitter ved bordet pirker bort i henne, peker på magen min og sier "se hva han har fått til!". Først da går det opp et lys for henne... At mannen min var opptatt husket hun i omtrent 4 min.. Da var det på'n igjen og igjen og igjen og igjen... Det nyttet ikke si noe, verken for ham, meg eller noen andre. Til slutt gikk hun og furta over at hun ikke fikk med seg hjem han hun ville... Det løste seg ved at hun fikk ei øl av ham (som han akkurat hadde fått av en kollega og sendte videre i et forsøk på å bli kvitt henne). Da ble hele hun et stort glis.. Men er det virkelig mulig å bli så full, tungvinn og masete på en gang....? Tror aldri jeg har sett mannen så ukomfortabel noen gang.. Anonym poster: 23ce7b448c111363d9f5c77b4643384d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Hvorfor var det en annen som måtte påpeke ovenfor henne at han hadde en gravid dame? Klarte ikke mannen din si det selv? Anonym poster: 3921261f3f939027d979c7baa46ba4ba
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Eh.. Jo, han kommenterte det.. Men som det var meningen skulle komme frem i tråden nyttet det ikke å si så mye da dette kvinnemennesket var i overkant overstadig.. Vi satt dessuten der begge to og flirte av henne mens vi fortsatte å holde hender. Poenget mitt var mer det at folk drikker så mye at de ikke ser hva som skjer rett fremfor seg enn at han muntlig skulle poengetere så mye overfor henne. At en annen påpekte det var fordi denne dama var så blokkert at hun ikke så et aldri så lite snev av situasjonen hun satte seg selv i. Anonym poster: bd59cd552ffb647c4609e701029bc3f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå