Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Jeg har selv 2 og ønsker veldig et 3. barn. Ønsket blir bare sterkere og sterkere for hver dag som går. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har fått to nydelige barn, og vet jeg har vært vanvittig heldig! Men ønsket er SÅÅÅÅ sterkt, både hos meg og mannen. Hva ville dere gjort, gått gjennom hele opplegget på nytt? Orket å gå gjennom forsøk? Bruke mange titalls tusen? Jeg syntes forsøkene var tøffe sånn kroppslig sett, smertefulle uttak, endel komplikasjoner, og ikke minst ganske slitsomme svangerskap. Jeg har også hatt to spontanaborter. Heldigvis har jeg blitt lett gravid med IVF, så forhåpentligvis vil jeg nok kanskje ikke trenge så mange forsøk. Får mange og gode egg, og alltid endel på frys, Jeg tror jeg alltid vil angre om jeg ikke gjør det igjen, men huff, det er jammen meg en påkjenning, selv om jeg vet alt er glemt når lille nurket er i armene..... What to do? Anonym poster: df782b6a520a626fea01b40bb7f0135b
Førstemann Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Vi har 2 ICSI- jenter. Hadde gladelig gått igjennom det en gang til hvis det var mulig. For meg har behandlingen vært "enkel". Men vi fikk beskjed sist om at det nok var siste rest som ble hentet ut av mannen. Har 3 embryoer på frys som kastes i april. Mannen vil ikke ha flere barn. Jeg tenker for øvrig aldri på at det har kostet penger å få barna. De er verdt hvert øre, og det ville en 3.mann vært også. Spørsmålet om en 3 må være hvordan du har taklet hormonbehandlingen. Men det også er jo bare for en periode, så jeg hadde definitivt gått for det hvis begge er enige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå